مربیان سابق پرسپولیس و تراکتورسازی در جمع دستیاران کریمی

گزینه نهایی سرمربیگری نفت تهران برای انتخاب دستیاران خود به جمع بندی رسیده است.

مربیان سابق پرسپولیس و تراکتورسازی در جمع دستیاران کریمیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال توافق نهایی علی کریمی با مسئولان باشگاه نفت تهران برای سرمربیگری در تیم مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی، وی اقدامات جدی را برای انتخاب دستیاران و بازیکنان مدنظر خود آغاز کرده و قرار است تیم قدرتمندی را تشکیل دهد.

جادوگر برای انتخاب دستیارانش شب گذشته نشستی چندین ساعته را با منصور عرفانیان سرپرست باشگاه نفت برگزار کرد. شنیده می شود کریمی روی علیرضا امامی فر و رودولفو لوئیز(دستیار پرتغالی تونی اولیویرا در تراکتورسازی و رسول خطیبی در ماشین سازی) به عنوان دستیار و فرهاد چیذری به عنوان مربی بدنساز به جمع بندی رسیده است. احمدرضا عابدزاده و فرشید کریمی هم جدی ترین گزینه های سرمربی جدید نفتی ها برای مربی دروازه بان ها هستند. البته کریمی قصد دارد از 2 دستیار ایرانی در کادرفنی خود استفاده کند.

قرار است پس از امضای قرارداد کریمی و دستیارانش، تمرینات نفت تهران در هفته آتی آغاز شود. نفتی ها قصد داشتند تمرینات خود را در فصل جدید در زمین اصلی مرکز ملی فوتبال ایران برگزار کنند اما با توجه به اینکه این زمین در اختیار تیم های ملی فوتبال کشورمان است، این امر تا حدی بعید به نظر می رسد. ورزشگاه نفت تهرانسر و زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی سایر گزینه های کریمی برای برگزاری تمرینات نفت است.

همچنین در کنار پیام صادقیان از بازیکنانی مانند حمیدرضا علی عسگری، محمدرضا خانزاده، سامان نریمان جهان، شهاب کرمی، محمدحسین کنعانی زادگان و محمد نصرتی به عنوان بازیکنانی که در فهرست خرید سرمربی جدید نفت حضور دارند، یاد می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.