سرنوشت طارمی در گرو تصمیم مسئولان پرسپولیس

جلسه سرنوشت ساز برای تعیین تکلیف طارمی فردا در باشگاه پرسپولیس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی تاكنون چندين جلسه با طاهری برگزار كرده تا تكليف فصل بعد مشخص شود.همچنین وی با برانكو قبل از بازي هاي يك هشتم آسيا صحبت كرده و شرايطش را گفته بود. برانكو هم همه چيز را به تصميم باشگاه موكول كرد و گفته بود من مانع پيشرفت تو نمی شوم. بعد از آن ، جلسات طاهری و طارمی به اعلام مبلغ فسخ قرارداد منجر شد. باشگاه خود را وارد پيشنهادات طارمی نكرد و مبلغ مقطوع مدنظرش را اعلام كرد تا نخواهد وارد بحث رفت و آمد مكرر واسطه ها و ايجنت ها شود. 

از آن به بعد هر چه پيشنهاد بود به خود طارمی و فاضلی اعلام مي شد. اکنون  تا قبل از اردوی اوكراين مهاجم پرسپولیس  با طاهری جلسه دارد تا خلاصه همه اين روزها و رفت و آمدها را اعلام كند و به يك نتيجه قطعی از خواست دو طرف برسند. خواسته ای كه يك سوی آن می گويد به صلاح است بروم و طرف ديگر می گويد پول بده تا رضایت نامه ات را برای جدایی از پرسپولیس بدهیم. 
 
طارمی از چند تیم آسیایی و اروپایی پیشنهاد دریافت کرده است  اما این بازیکن تمایل دارد که در اروپا فوتبالش را پیگیری کند و مدیر برنامه وی به دنبال بهترین گزینه برای طارمی است تا در سال جام جهانی  آقای گل لیگ برتر فوتبال در یک تیم اروپایی بازی کند. 
 
انتهای پیام/ 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
ناشناس
۱۱:۲۳ ۰۹ تير ۱۳۹۶
اگه نمی خوای بمونی ول کن برو .دیگه کشش نده.
آخرین اخبار