اجرا برنامه‌های فرهنگی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دیلم

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری مقابله با آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان اجرا می‌شود.

اجرا برنامه‌های فرهنگی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در دیلمبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حمیدرضا اکبری عصر پنجشنبه در دیدار با کارکنان دادگستری شهرستان دیلم ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: قوه قضاییه از ارکان مهم نظام و باعث ثبات اجتماعی است.

وی اضافه کرد: در شهرستان دیلم نیز با تلاش دستگاه قضایی و همکاری دیگر نهادها شاهد امنیت پایداری هستیم که باید تلاش کنیم تا این امنیت و آرامش در سطح شهرستان حفظ و ارتقا یابد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم بیان کرد: همکاری و مشارکت نهادهای مختلف زمینه توسعه و پیشرفت را فراهم خواهد ساخت و ما نیز برای همکاری با سایر ادارات و دستگاه‌ها در سطح شهرستان آماده هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم در راستای برنامه‌های آسیب‌شناسی اجتماعی و مقابله با این آسیب‌ها در شهرستان دیلم با دستگاه قضائی برنامه‌های مدون خوبی را می‌تواند اجرایی کند چرا که پیشگیری همیشه اساس و مقدم بر انجام کارها بوده است.

رئیس دادگستری شهرستان دیلم نیز در این نشست ضمن برشمردن اهداف دستگاه قضایی از همکاری در برپایی برنامه‌های پیشگیری استقبال کرد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.