ساری،

کلاردشت میزبان مسابقات چوگوی قهرمانی کشور

رئیس انجمن چوگوی کشور از برگزاری مسابقات قهرمانی این ورزش بومی کشور به میزبانی کلاردشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، طالب رجب پور در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات چوگو کشوری رده جوانان به میزبانی کلاردشت، گفت: مسابقات چوگوی قهرمانی کشور در دو روز پنجم و ششم مرداد در این شهرستان و کلاس‌های مربیگری و اعطای گواهینامه نیز یک روز قبل از مسابقات برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات ۱۵ تیم از استان‌های برتر در این ورزش، حاضر خواهندشد که در مجموع ۱۵۰ نفر از جوانان، در این مسابقات شرکت می‌کنند.

رجب پور گفت: با برگزاری منظم و هماهنگ این مسابفات در کلاردشت می‌توانیم پیام رسان خوبی برای شناساندن سنت‌های بومی محلی مازندران و شهرستان سرسبز کلاردشت در سطح کشور باشیم، چرا که این ورزش در منطقه کلاردشت قدمت دیرینه دارد و از آنجایی که کلاردشت از تاریخ کهن و دیرینه برخوردار است این شهرستان باید میزبانی شایسته باشد.

رئیس انجمن چوگوی ایران با ضروری دانستن پوشش مطلوب رسانه‌ای و اطلاع رسانی این مسابقات با توجه به کشوری بودن آن گفت: بر اساس برنامه‌های برگزاری این مسابقات، نمایشگاهی با قرفه‌های عرضه کالا‌های سنتی و صنایع دستی و در راس آن فرش برپا می‌شود و سپس مسابقات به طور رسمی شروع خواهد شد و سعی ما براین است که در کنار این مسابقات دو روز شاد و به یاد ماندنی برای گردشگران و مردم منطقه ایجاد کنیم.

وی درباره افتتاحیه مسابقات گفت: مسابفات با اجرای برنامه‌های شاد و طناب کشی با لباس‌های محلی و ارائه سنت‌های بومی کلاردشت همراه خواهد شد و از پیشکسوتان این رشته برای استفاده از تجربیات انان و ظرفیت‌های بالای این منطقه دعوت خواهد شد.

انتهای پیام/ع

برگزاری مسابقات چوگوی قهرمانی کشور در کلاردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.