اراک؛

افتتاح مرکز مهروالدین در اراک

مرکزمهر والدین ویژه کودکان در معرض آسیب،ومرکز مشاوره خانواده در اراک افتتاح شد.

افتتاح مرکز مهروالدین در اراکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛به مناسبت هفته قوه قضائیه مرکزمهر والدین ویژه کودکان در معرض آسیب،ومرکز مشاوره خانواده با حضور مسئولین استانی در اراک افتتاح شد تا زمینه‌ای فراهم شود که فرزندان محصول طلاق با آرامش والدین خود را ببیند ضمن اینکه خدمات مشاوره‌ای تخصصی هم به آنها ارائه می‌شود.


رفیعی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت : دو تن از نیروهای بهزیستی به عنوان روانشناس و مددکار در اجرای این طرح حضور دارند و بنا است از این به بعد فرزندان طلاق، در این مکان پدر یامادر خود را ملاقات کنند.

حجت الاسلام عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم گفت : پیش از این فرزندان طلاق در کلانتری‌ها اجازه ملاقات والدین خود را پیدا می‌کردند و از آنجا که حضانت کودک به یکی از والدین سپرده شده بود لذا والدِ دیگر، در زمانی که توسط دادگاه تعیین شده بود می‌توانست فرزندش را در کلانتری ملاقات کند.

حجت الاسلام عبدالهی افزود : با توجه به اینکه شرایط کلانتری‌ها برای حضور کودک مناسب نبوده و تاثیرات روحی و روانی مطلوبی برای فرزندان نداشت لذا معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری طرحی را با عنوان مرکز ملاقات فرزندان طلاق معرفی کرد تا والدین بتوانند با کودکان خود در خارج از محیط کلانتری دیدار کنند.

وی اضافه کرد:این طرح توسط معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و با همکاری بهزیستی استان مرکزی اجرایی شد.

انتهای پیام / ج

افتتاح مرکز معلولان ذهنی در خمین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.