مدیر عامل جدید استقلال با دسته گل شماره 8 می آید

تغييرات در مديريت باشگاه استقلال مى تواند شرايطى را براى حضور شماره ٨ سابق آبى ها همراه كند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اعلام اعضاى جديد هيئت مديره استقلال از سوى وزارت ورزش و جوانان بايد در هفته جارى نظاره گر تغييراتى در چيدمان مديريتى اين باشگاه باشيم.

طبق اعلام وزير ورزش و جوانان افرادى همچون حسين قريب ،افتخارى ،جواد قراب ، حسن زمانى و عباس ملكى هيئت مديره استقلال را تشكيل دادند و با وجود چنين مساله اى قرار است از ميان اين افراد يك نَفَر صندلى مديريت اين باشگاه را در اختيار بگيرد.

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است دوشنبه هفته آينده با تشكيل اولين جلسه با حضور وزير ورزش و جوانان و داورزنى مدير عامل ،رئيس و نايب رئيس هيئت مديره مشخص شود كه بدون شك مى توان از ميان افراد نام برده شده قريب را در راس باشگاه قرار داد .به اين ترتيب شانس حضور قريب براى مدير عاملى زياد است و اين طور كه از شواهد نيز پيداست وزارت ورزش و جوانان هم به قريب نظر مثبت دارد و همين امر باعث مى شود اين فرد به زودى صندلى مدير عاملى استقلال را از آن خود كند.

 

با اين تفاسير با حضور قريب در راس کادر مدیریتی باشگاه، جذب مجتبى جبارى نيز مى تواند امكان پذير باشد و اين مدير هم مانند ديگران مديرانى كه در راس قرار داشتند مى تواند اولين بمب نقل و انتقالاتى خود را رقم بزند اما در حال حاضر با توجه به اينكه مدير عاملى هنوز به طور رسمى اعلام نشده بر همين اساس رونمايى از اين گزينه به روزهاى آينده موكول شده است.

مجتبى جبارى از جمله گزينه هايى است كه منصوريان زياد نظر مثبتى براى جذب او ندارد اما مديران باشگاه به دنبال فراهم كردن شرايط حضور اين بازيكن در کنار ديگر آبى پوشان هستند.

با جذب مجتبى جبارى جاى خالى استقلال نيز پر مى شود و در آن صورت ليست بزرگسال استقلال تكميل مى شود.

با اين تفاسير تغييرات در مديريت استقلال و روى كار آمدن قريب به عنوان مدير عامل مى تواند جذب جبارى را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

بازگشت مجتبی جباری به لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۳:۳۴ ۰۸ تير ۱۳۹۶
من بعنوان یک استقلالی دوآتیشه٬ جباری رو بعنوان خیانتکار ترین بازیکن استقلال میشناسم.تمام چندسالی که برای استقلال بازی کرد رو اگه روهم جمع کنیم به اندازه یک فصل کامل بازی نکرد.هرسال تو نقل انتقالات اولش ناز میکرد.بدنسازی که تموم میشد با کلی پول یه قرارداد یکساله میبست. تا هفته چهارم بازی میکرد و بعدش مصدومیت٬ تا ۳ هفته به پایان فصل خوب میشد.کل پولش رو هم میگرفت.باشه پولهایی که گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
حسن از شیراز
۲۲:۵۸ ۰۸ تير ۱۳۹۶
فقط و فقط فتح الله زاده به درد استقلال میخوره ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۸ تير ۱۳۹۶
قهرمانیم امسال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۸ تير ۱۳۹۶
بابا ولخرجی نکنید حالا که این بابا پیر شده چه بدرد میخوره برید جون ها رو بیارید باز هم رانت آخه کی میخواید دست بردارید
Seychelles
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۸ تير ۱۳۹۶
این که همیشه مصدومه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی استقلالی
۱۵:۲۴ ۰۸ تير ۱۳۹۶
ایشالله بیاد ولی فکر نکنم پول خرج کنه و سرمربی بزرگ خارجی نمیاره فوقش میره قلعه‌نویی رو میاره کلا مدیر عامل قوی نیستن نه افتخاری نه قریب هردو ضعیف هستن و متوسط
Iran (Islamic Republic of)
ج ز
۱۴:۵۵ ۰۸ تير ۱۳۹۶
اگر بازیکنی خوبی بود از قطر بر نمی گشت همچنین منتظری ،استقلال با این بازیکنان هیچی نمیشه.
آخرین اخبار