یاسوج؛

برگزاری کارگاه آموزشی روش‌های مصرف بهنیه آب در لنده

کارگاه آموزشی روش‌های مصرف بهنیه آب در مساجد و محلات لنده برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  مدیر امور آب و فاضلاب شهری لنده با بیان اینکه همزمان با هفته‌صرفه جویی در مصرف آب برنامه‌های مختلف فرهنگی توسط آبفای شهری لنده برگزار شد گفت: یکی از برنامه‌های اصلی در این زمینه برگزاری کلاس‌های توجیهی برای بانوان لنده‌ای در مساجد و محلات این شهر بود.


محمد راکبی‌زاده افزود: با هماهنگی امور بانوان فرمانداری شهرستان لنده تلاش شد برنامه‌ها و کلاس‌های توجیهی ویژه بانوان در محلات و مساجد شهر پیرامون صرفه جویی در مصرف آب و راه‌های جلوگیری از هدر رفت آب برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این کلاس‌های توجیهی تلاش شد از ظرفیت بانوان و تشکل‌های مردم نهاد فعال شهرستان استفاده شود ادامه داد: در این کلاس‌ها اهمیت آب شرب برای بانوان توضیح و راهکارهای عملی برای کاهش مصرف و جلوگیری از هدررفت این کالای با ارزش تبیین شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری لنده با اشاره به نقش موثر بانوان در مدیریت مصرف آب و سایر حامل‌های انرژی گفت: با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه ترویج مصرف بهینه آب و لزوم تغییر نوع نگاه به تولید و مصرف این مایه حیاتی تلاش می‌شود اطلاعات لازم و کافی به مخاطبان ارائه شود.

محمد راکبی‌زاده با تقدیر از همکاری امور بانوان فرمانداری لنده در برگزاری و تداوم این کلاس‌های آموزشی افزود: در کنار این کارگاه‌های آموزشی و توجیهی بروشورهای تبلیغی با موضوع راهکارهای صرفه‌جویی در مصرف آب توزیع شد.

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.