کرمانشاه؛

کمک 181 میلیون تومانی خیران به بهزیستی کرمانشاه

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: 181 میلیون و 787 هزار تومان کمک در این مراسم جمع‌آوری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری مراسم ضیافت‌"باران مهر" با هدف جمع‌آوری کمک‌های خیران برای جامعه هدف این نهادحمایتی، گفت: 181 میلیون و 787 هزار تومان  کمک در این مراسم جمع‌آوری شده است.

، دکتر امید قادری با اشاره به برگزاری مراسم ضیافت‌"باران مهر" با هدف جمع‌آوری کمک‌های خیران برای جامعه هدف بهزیستی استان، اظهار داشت: این مراسم به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور تعدادی کثیری از طیف‌های مختلف جامعه، خیران شهرستان کرمانشاه، جامعه پزشکان، اصناف، وکلا، مدیران مؤسسات، مراکز غیردولتی و برگزار شد.  

وی میزان کمک‌های جذب شده و جلب شده در این مراسم را 181 میلیون و 787 هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: میزان کمک‌های دریافت شده از سوی جامعه پزشکان 27 میلیون و 250 هزار تومان بوده است. 

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، مهدهای کودک زیر پوشش بهزیستی استان کرمانشاه نیز چهار میلیون و 400 هزار تومان برای کمک به مددجویان اهدا کردند.  

قادری با بیان اینکه مابقی کمک‌ها به مبلغ بیش از 150 میلیون تومان از سوی دیگر خیران بوده است، افزود: در این مراسم همچنین توسط خیران 20 نفر از مددجویان دختر، زیر پوشش حامیان قرار گرفتند.

این مسؤول از کمک 900 میلیون ریالی عضومجمع خیران بین‌المللی کشور برای کمک به 6 مهدکودک روستایی در مناطق محروم استان خبر داد.

وی یادآور شد: این مراسم برای نخستین‌بار بود که در کرمانشاه برگزار شد و برگزاری مجدد آن می‌توان در جذب کمک‌های خیران برای مددجویان بسیار مؤثر باشد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار