یزد؛

استان یزد در زمینه پوشش خدمات بیمه ای یکی از استان های پیشرو و رکورد دار در سطح کشور

روزانه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان به مستمری بگیران تامین اجتماعی استان یزد پرداخت می شود.

تشکری معاون بیمه اداره کل تامین اجتماعی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت:بالغ بر 78 درصد از کل جمعیت استان یزد تحت پوشش خدمات بیمه ای سازمان تامین اجتماعی هستند که استان یزد دراین زمینه یکی از استان های پیشرو و رکورد دار در سطح کشور است.

تشکری افزود:روزانه بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه تعهدات سازمان تامین اجتماعی استان یزد است که دراستان به ولی نعمتان خود و درمجموعه تحت پوشش خود ارائه خدمت می شود.

وی گفت:درسال 96 درنظر داریم پایین ترین سطح آمد و رفت رابرای ارباب و رجوع فراهم کنیم وکار به سمتی برود که درنزدیکترین مراکز شبکه اینترنتی ازخانه و محلات هرشخصی هر خدمتی که می خواهد بگیرد و به راحتی دسترسی داشته باشد وبه راحتی بتواند به مجموعه خدمت خودبرسد وماشاهد خواهیم بود که که به نوعی خدمات درمجموعه خودسازمان عملا به خانه ها برده شود و نیاز نیست ارباب رجوع مراجعه حضوری داشته باشند ودرحداقل زمان به خدماتی که مورد نظرشان است برسند.

درنشستی با حضور فرماندار و معاون بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی استان یزد از زحمات عباس حاج حسنی رئیس شعبه تامین اجتماعی بهاباد تجلیل و محمود ناظم به عنوان سرپرست جدید این شعبه معرفی شد.

فرمانداربهاباد دراین نشست گفت:تلاش درجهت رفع نیاز مردم نعمت الهی است که نصیب بندگان خوب خدا می شود ومردم ولی نعمت ماهستند و ما هرچه به این مردم خوب و انقلابی خدمت کنیم نخواهیم توانست دین خود را به مردم ادا کنیم.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار