مشهد؛

نفاق و نفوذ از دیروز تا امروز

هجدهمین نشیت تخصصی رویش فرهنگ با محوریت نفاق و نفوذ از سال‌های اولیه انقلاب اسلامی تا کنون در جمع طلاب و مبلغین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سید حمید روحانی رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در این نشست گفت: قرآن هر گونه مذاکره، سازش و دوستی با جهانخواران و استعمارگران را منع کرده و آن‌ها را به عذابی سخت انذار داده است لذا با توجه به جمله حضرت امام (ره) "آمریکا شیطان بزرگ است" تکلیف بر ما روشن است.

وی با بیان اینکه باید برای پیروزی در برابر نفاق ویژگی‌های شیطان را بشناسیم افزود: دشمنی شیطان همیشگی است پس این اصل است که هیچگاه شیطان با انسان‌ها همراه و دوست نمیشود لذا محال است یک جهانخوار، آزادی ملتی را بخواهد.

رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: دومین ویژگی شیطان مکر، فریب، نیرنگ و تزویر است، بدترین نفوذ، نفوذ در خودی هاست و خواص یک کشور برای مصون ماندن از این اتفاق می‌بایست راه امام را در پیش گیرند و تهذیب را سرمشق مود قرار دهند.

روحانی خاطر نشان کرد: علت پیروزی امام (ره) اسلامی بودن توامان با حکومت با تمرین تهذیب نفس قبل از رسیدن به قدرت و مقام بود و در یک کلام انقلابی بودند.

وی با بیان اینکه متاسفانه این مهم را خیلی از مسئولین ما رعایت نکردند چرا که به نظر بنده خط امام را نشناختندگفت:، حال وظیفه ما مبلغان است که دست به روشنگری بزنیم و با توجه به قرآن و سیره ائمه معصومین و امام مرزبندی تشخیص اسلام واقعی و اسلام آمریکایی را برای مردم مشخص کنیم.

انتهای پیام//ف. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار