اصفهان؛

بازدید بیش از 150هزار نفر گردشگر از نیاسر کاشان

بیش از 150هزار نفر مسافروگردشگر در ایام تعطیلات عید سعید فطر از شهر سبز نیاسر کهن باغشهر ایران در کاشان بازدیدکرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اصفهانشهردار نیاسر گفت : بیش از 150 هزار گردشگر در روزهای پنجم تا ششم تیرماه مصادف با عید سعید فطر وارد نیاسر شدند که بیش از1000نفر از این تعداد گردشگران خارجی بازدیدکننده از اماکن تاریخی و طبیعی بودند.

سبحان نظری، با اشاره به اقامت 15هزار نفر از مجموع بازدیدکنندگان در شهر نیاسر افزود:ارائه خدمات رسانی مناسب و شایسته به گردشگران این مدت دو روز تعطیلات عید فطر از طریق هماهنگی‌های لازم با کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر نیاسر انجام‌شد تا گردشگران احساس رفاه و رضایت همراه با خاطره خوش را از سفر به این شهر داشته باشند.

وی  در پایان تصریح‎کرد: شهر نیاسر بواسطه داشتن آثار تاریخی و طبیعی بسیار و برخورداري از اقليم آب و هوايي مناسب و مطلوب، سالانه مورد توجه و استقبال مسافران زيادي از سراسر كشور به اين شهر قرار می‌گیرد.

به‌گفته‌وی، چهار تاقی، غار رئیس و باغ تاريخي تالار ، چشمه اسکندریه، مقسم آب درپای چشمه، چنار پای چشمه، کوشک، آبشار، حمام صفویه، آسیاب آبی، برج چاله ‌قاب مربوط به دوره قاجاریه، زیارت حاج کمال،رصدخانه و مزارع، مناظر وچشم‌اندازهای طبیعی از آثار تاریخی و دیدنی این شهر است.

شایان ذکر است:شهر نیاسر در ۱۵ کیلومتری غرب شهرستان کاشان در دامنه کوه‌های کرکس واقع شده است که هر سال به ویژه در فصل بهار یعنی موسم گل‌چینی و گلاب‌گیری خیل عظیمی از گردشگران را به دامان خود می‌کشاند.

 

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.