برخواه:سرمربی گری من در تیم ملی وزنه برداری شایعه است

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان گفت:انتخاب من به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان شایعه است و علاقه‌ای هم به این امر ندارم.

برخواه:سرمربی گری من در تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری شایعه است/ انوشیروانی باید به کارش ادامه دهدمحمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد قرار گرفتن نامش در بین گزینه‌های جانشینی سجاد انوشیروانی در تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری گفت: چنین خبری صحت ندارد و فقط در حد شایعه و گمانه زنی است. امیدوارم سجاد انوشیروانی بار دیگر به تیم ملی بازگردد چراکه صلاح تیم ملی در این است که این مربی مانند گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان فعالیت کند.

وی درباره اینکه بهتر نبود فدراسیون وزنه برداری حواشی اخیر را به شکلی مدیریت کند، گفت: فشار کار در تیم ملی بزرگسالان زیاد است و در این چند ماه اخیر هم به شدت فدراسیون تحت فشار بود چراکه در جریان برگزاری اردو‌ها کمبود‌هایی وجود داشت، اما امیدوارم این نواقص و همچنین درخواست‌های انوشیروانی هر چه سریع‌تر برطرف شود تا وی دوباره به تیم باز گردد.

سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان درباره اینکه چرا اعضای شورای فنی در این برهه زمانی هیچ حمایتی را از انوشیروانی به عمل نیاوردند، اظهار داشت: تا آنجایی که اطلاع دارم تمام اعضای شورای فنی متفق القول بر این عقیده هستند که باید انوشیروانی ناراحتی ها را کنار بگذارد و دوباره به تیم بازگردد.

برخواه درباره عملکرد تیم ملی جوانان در مسابقات جهان تصریح کرد: پیش از شروع این رقابت‌ها به دنبال این بودیم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی دوره گذشته خودمان دفاع کنیم که خوشبختانه توانستیم این امر را محقق کنیم. در مجموع عملکرد ورزشکاران تیم ملی در این رقابت‌ها رضایت بخش بود.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان درباره حذف علی داوودی از مسابقات جوانان جهان، گفت: به هرحال شرایط مسابقه به گونه‌ای رقم خورد که علی داوودی در حرکت ۲ ضرب اوت کرد و فکر کنم تجربه خوبی برای این ورزشکار بود تا در رقابت‌های بزرگ‌تر دیگر این اشتباهات را تکرار نکند. به هر حال طبق برنامه ریزی که از قبل وجود داشت، قرار بود داوودی پس از مسابقات جوانان جهان به ترکیب تیم ملی بزرگسالان اضافه شود. با وجود اینکه شرایط حضور در جوانان را برای یک سال دیگر هم دارد، اما با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی و برنامه فشرده‌ای که تیم بزرگسالان دارد، او را در اختیار کادرفنی تیم بزرگسالان قرار می‌دهیم.

وی درباره برنامه تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: ۲۰ روز دیگر قرار است مسابقات وزنه برداری نوجوانان و جوانان آسیا در کشور نپال برگزار شود و امیدوارم از چند روز دیگر اردو‌های تیم ملی را برای حضور در این رقابت‌ها آغاز می‌کنیم. برنامه ریزی و هدف ما به گونه‌ای است که بتوانیم در این مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار