درویش: دایی بخواهد، برزای را جذب می‌کنیم/ به ملی پوشان سایپا پیشنهاد میلیاردی ندادیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: علی دایی تاکنون درخواستی برای جذب بهنام برزای نداشته، اما اگر بخواهد با این بازیکن مذاکره می‌کنیم.

درویش: دایی بخواهد، برزای را جذب می کنیم/ به ملی پوشان سایپا پیشنهاد میلیاردی ندادیمرضا درویش در گفت و گو با خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم سایپا تهران گفت: تاکنون با تمام بازیکنانی که در فهرست علی دایی حضور داشتند، قرارداد بسته ایم. در حال حاضر هم اگر وی درخواست جذب بازیکن جدیدی را داشته باشد، برای این کار اقدام می‌کنیم.

وی درمورد قرار گرفتن نام بهنام برزای و محمد قاضی در فهرست نفرات مدنظر علی دایی بیان کرد: دایی تاکنون برای جذب برزای و قاضی درخواستی نداده است. هر زمان که سرمربی سایپا از ما بخواهد با قاضی، برزای و هر بازیکن وارد مذاکره شویم، این کار را انجام می‌دهیم.

درویش درباره احتمال جذب بازیکنان خارجی از سوی تیم سایپا اظهار داشت: این امر هم در حیطه اختیارات کادرفنی است، اما دایی برای جذب بازیکن خارجی هم تاکنون درخواستی را مطرح نکرده است. در کل اگر کادرفنی از نقل و انتقالات راضی باشد، ما هم راضی هستیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره این شایعه که باشگاه سایپا برای حفظ محمدرضا اخباری و مهدی ترابی به آن‌ها پیشنهاد میلیاردی داده است، گفت: بهتر است این موضوع را از شایعه سازان پیگیری کنید. ترابی و اخباری با سایپا قرارداد داشتند و برای حفظ آن‌ها نیازی به ارائه پیشنهاد میلیاردی نبود. البته باشگاه سایپا مبلغ قرارداد این ۲ بازیکن ملی پوش را تا حدی افزایش داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار