هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمایندگان خارجی با هماهنگی سازمان ملل از کانون ریزگردهای خوزستان بازدید می‌کنند

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بازدید نمایندگان خارجی با هماهنگی سازمان ملل و نمایندگی این سازمان در کشور انجام شده و قرار است این بازدید از کانونهای اصلی ریزگردها انجام شود.

نمایندگان خارجی با هماهنگی سازمان ملل از کانون ریزگردهای خوزستان بازدید می‌کنندفرامند هاشمی‌زاده معاون عمرانی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جزئیات بازدید نمایندگان کشورهای خارجی از کانون تولید ریزگردهای خوزستان، اظهار داشت: در پی سمیناری که در رابطه با مسئله ریزگردها و محیط زیست در خوزستان برگزار شد تعدادی از شرکت کنندگان خارجی، علاقه‌مند به بازدید از این مناطق شدند.

وی افزود: بازدید کنندگان، نمایندگان برخی سازمان‌های رسمی دولتی کشورها همچنین از NGOها و تشکل‌های مردمی هستند که درباره مسئله ریزگردها مطالعات یا برنامه‌هایی داشته‌اند.

هاشمی‌زاده خاطرنشان کرد: این ترکیب با هماهنگی سازمان ملل و نمایندگی این سازمان در کشور انجام شده و قرار است بازدید کنندگان از کانون‌های اصلی ریزگردها در استان خوزستان بازدید کنند.

معاون استاندار خوزستان یادآور شد: قرار است بازدیدکنندگان از نظر فنی در زمینه مبارزه با ریزگردها، بیابان زدایی و جلوگیری از بیابان‌زایی همکاری کنند البته این موضوع در حال هماهنگی است و زمان دقیق آن مشخص نیست.


انتهای پیام/

بازدید نمایندگان خارجی از کانون ریزگردهای خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار