مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان؛

والیبالیست های جوان در دیداری با طعم انتقام و صعود/ آیا دیوار چین فرو میریزد؟

تیم ملی والیبال زیر 21 سال کشورمان امروز در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان رو در روی تیم ملی چین قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی والیبال زیر بیست و یک سال کشورمان امشب در دومین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر 21 سال جهان رو در روی تیم ملی چین   قرار می گیرد . شاگردان عطایی که در مرحله گذشته  موفق شدند نتایج درخشانی کسب کنند در نخستین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر 21 سال  جهان  شب گذشته مغلوب کوبا شدند تا نخستین شکستشان در این دوره از رقابت ها رقم بخورد. 

مسابقات دور مقدماتی  

تیم ملی والیبال زیر 21 سال کشورمان در حالی راهی این دوره از رقابت های قهرمانی والیبال جهان شد که در 10 دوره حضور قبلی اش تنها توانسته بود  یک بار مدال بگیرد و آن هم کسب عنوان سومی این رقابت ها در سال 2007 بود با این حال کمتر کسی تصور می کرد که ملی پوشان زیر 21 سال کشورمان بتوانند در این دوره از مسابقات نتایج خوبی کسب کنند. 

شاگردان عطایی با سخت ترین قرعه ممکن در دور مقدماتی رو به رو شدند اما توانستند در هر 3 دیدار خود برابر تیم های آرژانتین نایب قهرمان جهان ، اوکراین نایب قهرمان اروپا و ایتالیا تیم چهارم اروپا به برتری برسند و با اقتدار به عنوان سرگروه راهی مرحله دوم شوند.

دیدار با طعم انتقام و صعود / کار مشکل شاگردان عطایی برای گذر از دیوار چین 

مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان 

تیم ملی والیبال زیر 21 سال کشورمان در مرحله دوم هم با قرعه جالب توجهی رو به رو شد . چین ، کوبا و لهستان حریفان قدرتمندی هستند که شاگردان عطایی باید در مقابل آن ها قرار بگیرند. البته تیم ملی کشورمان شب گذشته در نخستین دیدار خود نتوانست از سد کوبا بکذرد و با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار کرد تا کار سختی برای ادامه راه داشته باشد. شکست در مقابل کوبا نخستین شکست تیم ملی کشورمان در این رقابت ها بود و حالا ملی پوشان کشورمان برای آن که بتوانند بخت صعود خود به مرحله بعدی مسابقات قهرمانی زیر 21 سال جهان را زنده نگه دارند باید رو در روی تیم ملی چین قرار بگیرند.

چینی ها که در دوره گذشته مسابقات عنوان سوم  را کسب کرده اند  حریف خطرناکی برای ایران محسوب می شوند. همچنین آن  ها توانسته اند در فینال رقابت ها قهرمانی آسیا هم یک بار تیم ملی ما را شکست دهند و حالا بار دیگر رو در روی شاگردان عطایی قرار گرفتند. عملکرد خوب ملی پوشان کشورمان در مرحله مقدماتی باعث شده تا دیگر تیم ها نگاه ویژه تری به تیم ملی کشورمان داشته باشندو احتمالا همین مسئله کار را کمی برای ملی پوشان ایران سخت کند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 21 سال جهان با حضور 16 تیم برتر از قاره‌های مختلف از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی  جمهوری چک برگزار می‌شود.

تیم ملی کشورمان که با ترکیب جواد کریمی، علی رمضانی، رسول آقچه‌لی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر، شایان شاهسوند، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، علی یوسف‌پور، طیب عینی و اسماعیل طالبی راهی این مسابقات شده است امروز و فردا مقابل تیم های چین و لهستان قرار می گیرند. 

شایان ذکر است که تیم ملی زیر 21 سال کشورمان تاکنون موفق به کسب یک عنوان سومی ، 3 عنوان پنجمی و  دو عنوان ششمی در مسابقات قهرمانی جهان شده است.

دیدار با طعم انتقام و صعود / کار مشکل شاگردان عطایی برای گذر از دیوار چین

انتهای پیام /  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نفیسه
۱۴:۰۷ ۰۷ تير ۱۳۹۶
این مسابقات پخش تلویزیونی ندارن????
جواب بدین لطفا
آخرین اخبار