ادعای بی اساس آمریکا: ایران درباره موضوع قاچاق انسان کوتاهی می کند

آمریکا در گزارشی درباره قاچاق انسان مدعی شد دولت ایران حداقل استانداردها برای از بین بردن قاچاق انسان را رعایت نمی کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت امور خارجه آمريکا با انتشار گزارشي درباره قاچاق انسان مدعي شد هرچند ايران حداقل استانداردها براي از بين بردن قاچاق انسان را رعايت نمي کند اما در عين حال براي کمک به قربانيان قاچاق انسان گام هايي برداشته است.

در گزارش وزارت امور خارجه آمريکا که درباره قاچاق انسان منتشر شده آمده است: دولت ايران حداقل استانداردها براي از بين بردن قاچاق انسان را به طور کامل  رعايت نمي کند و تلاش هاي قابل توجهي در اين زمينه به خرج نمي دهد ، از اين رو ايران در رديف سوم اين گزارش قرار گرفته است. با وجود فقدان تلاش هاي قابل توجه، دولت ايران براي از بين بردن قاچاق گام هايي برداشته است که شامل فعال کردن برخي مراکز مي شود که در آن قربانيان قاچاق مي توانند کمک هايي دريافت کنند.

 رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه گفت: نام چین در میان کشورهایی است که بدترین وضع را در زمینه قاچاق انسان دارند زیرا این کشور اقداماتی جدی برای مقابله با این مسئله انجام نداده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۳ دی ۱۳۹۶
باشه تو راست میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۰۷ تير ۱۳۹۶
به نقل از یو اس ای تودی، نانسی مک براید، مدیر مرکز ملی کودکان ناپدید و استثمار شده فلوریدا، اعلام کرد اغلب کودکانی که ناپدید می شوند از خانه فرار کرده اند. این مرکز در سال 2016 با همکاری نهادهای انتظامی و خانواده ها روی بیش از 20هزار و 500 پرونده کودکان ناپدپد شده، کار کرد. نود درصد این موارد، فرار از خانه بود.مک براید نیز در این باره گفت: وقتی رابطه با والدین قوی نیست، گفتگو کاهش می یابد و این مساله کودکان را در مقابل صیادان آسیب پذیر می کند. در عين حال ایران براي کمک به قربانيان قاچاق انسان گام هايي برداشته است.
آخرین اخبار