آناهیتا درگاهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

من از خود واقعی‌ام فاصله گرفته‌ام

نقشی که من بازی می‌کنم گریم بسیار متفاوت و سنگینی دارد که مدام هم در حال تغییر است.

آناهیتا درگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص معیار و ملاک انتخاب نقش خود در نمایش «سه خواهر» گفت: من کار کردن با حسن معجونی را بسیار دوست دارم و کارگردان مورد علاقه من است و کار با حسن معجونی برای من افتخار بزرگی است. از طرف دیگر، این نمایش‌نامه آخرین نمایش از آثار آنتوان چخوف است که حسن معجونی آن را بر روی صحنه برده است و من به علت اطلاعات کافی و تجربه‌هایی که وی در نمایش آثار چخوف دارد، در این تئاتر حضور پیدا کردم.

وی پیرامون دیدگاه خود درباره نمایش و نقشی که ایفا می‌کند، اظهار داشت: نقشی که من بازی می‌کنم، بسیار از من دور است و گریم و تعویض لباس بسیار متفاوت و سنگینی دارد، به طوری که من در هر پرده از نمایش تعویض لباس دارم و البته این کاراکتر برای من مدام در حال تغییر بود. ما قبل از اجرا با تمرین‌های بسیاری بر صحنه رفتیم و کاری را اجرا کردیم که در لحظه اتفاق می‌افتد.

درگاهی در خصوص مقطع سنی مناسب برای تماشا نمایش «سه خواهر» تصریح کرد: بیشتر مخاطبان تئاتر ما، دانشجو هستند و من گروه سنی خاصی برای آن تعیین نمی‌کنم چرا که حسن معجونی مخاطبان خاص خودش را در همه سنین دارد و گروه خاصی را نمی‌توان برای آن در نظر گرفت.

آناهیتا درگاهی در پایان در خصوص کلام آخر و توصیه به علاقه‌مندان حوزه تئاتر گفت: من به علاقه مندان این حوزه توصیه می‌کنم که؛ تا می‌توانند تئاتر تماشا کنند و از تماشای آن، تجربه کسب کنند چرا که؛ انسان با تئاتر دیدن بسیار پخته می‌شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار