شیراز؛

افتتاح دو طرح عمرانی در شهرستان آباده

طرح پارک ترافیک و پارک بانوان 2 طرح عمرانی است که به زودی در شهرستان آباده به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ رحیم زارع نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح های عمرانی شهری در آباده با اشاره به طرح های عمرانی در دست اجرا گفت: طرح پارک ترافیک شهر آباده در زمینی به مساحت چهار هکتار در مراحل پایانی است و همچنین پارک بانوان به وسعت چهار هکتار به عنوان نخستین پارک بانوان در شمال فارس بزودی به بهره برداری می رسد.

زارع با اشاره به اینکه ملاک موفقیت پیشبرد امور با وجود محدودیت ها است، گفت: اگر در محدودیت ها توانستیم کارها را پیش ببریم مدیریت موفقی داشته ایم.

وی سرعت روند اجرای طرح‌ها را مناسب ارزیابی‌کرد و ادامه داد: مردم از شهرداری ها انتظار دارند که با اتمام طرح های عمرانی، اقتصادی و‌فرهنگی، رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با پیگیری ها و اهتمام ویژه مسئولان امر، این طرح ها در زمان بندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت است.

محمد هادی هاشم پور با اشاره به آغاز فعالیت دومین مرکز کنترل ترافیک استان فارس در شهر آباده افزود: این مرکز هم اکنون در حال فعالیت است و در آینده تجهیزات آن افزایش خواهد یافت.

شهرستان آباده در فاصله 276کیلومتری از شهر شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.