شیراز؛

فارس میزبان جشنواره سراسری قرآن و عترت

رئیس اداره قرآن و عترت مدیریت تعالی فرهنگی علوم پزشکی شیراز از برگزاری جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت و درمان در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیدواری رئیس اداره قرآن و عترت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرحله داوری آثار ارسالی به دبیرخانه بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت در بخش هنری، برگزار شد.


وی افزود: این داوری در بخش آثار هنری شامل رشته‌های معرق، تذهیب، خوشنویسی، نقاشی و پوستر انجام شد و آثار ارسالی رشته‌های نرم افزار، فیلم و نرم افزار برای داوری تخصصی، به دبیرخانه جشنواره در وزارت بهداشت ارسال شدند.


عطااله امیدواری تصریح کرد: در بخش هنری این جشنواره، بیش از هزار و سیصد اثر در رده‌های کارکنان، دانشجویان و اساتید ارسال شده که بالاترین مشارکت با ۱۵۰ اثر متعلق به رشته خوشنویسی و کمترین مشارکت در رشته‌های تذهیب و منبت با ۲۰ اثر ارسالی بود.


رئیس کمیته فنی و نظارت بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت ادامه داد: این آثار در رده‌های کارکنان، دانشجویان و اساتید از تمام دانشگاه‌ها و مراکز عالی آموزش پزشکی و ستاد وزارت بهداشت به این دبیرخانه ارسال و پس از انجام مراحل داوری، به صورت استاندارد و مناسب بسته بندی و نگهداری شده و پس از مراجعه، نمایندگان هر مرکز در ایام برگزاری جشنواره، با دریافت رسید به مبدا بازگردانیده و تحویل می‌شود.


وی بیان کرد: از تمام آثار ارسالی در این بخش، عکس و تصویر با کیفیت مطلوب تهیه شده، که در مراسم اختتامیه در قالب نماهنگ نمایش داده می‌شود.


امیدواری افزود: در هر رشته از رشته‌های مصوب، سه اثر در هر رده، شامل کارکنان، اساتید و دانشجویان برگزیده شده که پس از انجام مراحل قانونی و از مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، به طور رسمی معرفی و اطلاع رسانی می‌شود.


وی اضافه کرد: داوری آثار ارسالی به دبیرخانه بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت در بخش هنری، با حضور ۶ داور و استاد ملی برگزار شد.


بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در نیمه دوم تیر ماه امسال و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.