ساری؛

آغاز محدودیت های ترافیکی عیدانه پلیس راه در جاده های مازندران

محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات عید سعید فطر از امروز بمدت ۶ روز در جاده‌های ارتباطی مازندران اعمال شد.

سرهنگ علیرضا قدمی  رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به محدودیت ترافیکی در محور کرج- چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت ۳ بامداد امروز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه تا ساعت ۳ بامداد امروز از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

 رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه ۶ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز دوشنبه تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه  تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است گفت:  رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۷ تیرماه و همچنین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۸ تیرماه و از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۰ تیرماه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه  وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۹ تیرماه تا یک بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ روز جمعه ۹ تیرماه تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۱۰ تیرماه با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه است.

سرهنگ قدمی با اشاره به محدودیت ترافیکی در محور سوادکوه، افزود: تردد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های دوشنبه، سه شنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی گفت: تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ تیرماه از محور‌های کرج- چالوس، هراز  سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

 انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.