مدیر کل بنیاد شهید و امورایثار گران لرستان :

یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی در کوهدشت برگزار شد

مدیر کل بنیاد لرستان گفت: هر کدام از شهدا به عنوان تجربه ای گران سنگ می بایست به آیندگان معرفی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  یادواره شش شهید جامعه پزشکی بسیج شهرستان کوهدشت شهیدان «اسد مراد بالنگ » ، «گودرز خدادادی» ، «محمد علیم عباسی » ، «علیمردان محمدی» ، « اسماعیل هادیان » و «صادق یارمحمدی » چهارم آذر ماه به مناسبت هفته بسیج در سالن ارشاد این شهرستان برگزار شد.

یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی در کوهدشت برگزار شد

 روشنی،  در یادواره شش شهید بسیج شهرستان کوهدشت ضمن تبریک شکست داعش در منطقه گفت: شکست داعش با شهادت طلبی و دلدادگی مدافعان حرم در پاسداری از خون به ناحق ریخته مظلومان کشورهای سوریه و عراق و وعده صادق سردار سلیمانی محقق شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثار گران لرستان  افزود: این پیروزی ممکن نبود مگر با هوشمندی رهبر معظم انقلاب که این عرصه را درخارج از کشور با تدبیر حکیمانه در دست گرفت و توطئه آنها را خنثی کرد همچنین با این پیروزی حرم های مطهر از دست داعش و تکفیری آزاد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثار گران لرستان گفت: قطعا یادواره های شهدا جای تذکر، تفکر ،تعقل ، توبه و بازگشت به خویشتن است ، جایی است که باید بدانیم این تصاویر مقدس مبارک افرادی بودند که عزت پیدا کردند و مخاطب ارجعی الی ربک قرار گرفتند زیرا همه سرمایه و توانایی خود را صرف دین و نظام اسلامی کردند.

روشنی در ادامه گفت: می بایست هرکدام از شهدا را به عنوان یک تجربه گران سنگ در همه ابعاد بررسی کنیم و به آیندگان و جوانان معرفی کنیم زیرا این افراد سرمایه های الهی و معنوی ما بوده وهستند .

انتهای پیام/د

برگزاری یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی شهرستان کوهدشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.