تبریز؛

حل مشکل آب واحدهای تولیدی و صنعتی بناب

فرماندار بناب از تخصیص 20 هزار مترمکعب آب برای مصارف واحدهای صنعتی این شهرستان خبرداد.

حل مشکل آب واحدهای تولیدی و صنعتی بناببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ ولی اله فرج الهی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بناب افزود : اجرای برخی از طرح ها حل مشکل آب واحدهای تولیدی و صنعتی بناببه علت کمبود آب با مشکل مواجه بود که با تخصیص آب مورد نیاز برای آنها ، این مشکل مرتفع شد.
وی با اشاره به اینکه اجرای 4 هکتار گلخانه تا پایان سال 96 جزو تعهدات شهرستان است خاطرنشان کرد :تاکنون 2 هکتار گلخانه در بناب احداث شده و تا پایان امسال نیز 2 هکتار دیگر به گلخانه های بناب افزوده خواهد شد .
فرماندار بناب همچنین از افتتاح کارخانه سلیس ، آهک هیدراته و چندین کارخانه تولید مواد غذایی در این شهرستان تا یک ماه آینده خبر داد.
فرج الهی افزود : هیچ یک از واحد های صنعتی بناب به دلیل مشکلات مالی و نبود نقدینگی در این شهرستان تعطیل نشده و قصد داریم با حمایت از صنایع میزان تولید فعلی را هم افزایش دهیم.
وی با اشاره به ضرورت اتمام طرح آبرسانی پایاب سد دوش شهرستان بناب گفت: آبیاری نوین در 70 هکتار از اراضی پایاب این سد احداث شده ولی به علت نبود شبکه برق رسانی به بهره برداری نرسیده است.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.