اردبیل؛

تشکیل 3 هزار پرونده در مورد تخریب و تصرف در امور اراضی ملی در اردبیل

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از تشکیل 3 هزار فقره پرونده در مورد تخریب و تصرف در امور اراضی ملی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در جلسه ویژه حفظ بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی با اشاره به اینکه از ابتدای سال 95 تاکنون 3 هزار فقره پرونده در خصوص تخریب و تصرف در امور اراضی ملی تشکیل شده است گفت: هزار و 700هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی که توسط متخلفان دخل و تصرف شده بود به ارزش 1000میلیارد تومان به بیت المال اعاده گردید.

وی اظهار داشت: برای 300 فقره از مستحدثات که به صورت غیر قانونی در حریم رودخانه ها و جاده ها و منابع طبیعی قلع و قمع شده بود پرونده تشکیل و با متخلفان بر خورد قانونی شده است.

خدادادی با بیان اینکه از ابتدای سه ماهه اول امسال 500 فقره پرونده در خصوص دخل و تصرف در امور اراضی برخورد قانونی صورت گرفته است افزود: در مورد مشکلات سد عمارت نیز در آینده نزدیک جلسه ای با شورای حفط بیت المال استان آذربایجان شرقی تشکیل و در این مورد بحث خواهد شد.

وی حفظ و صیانت از اراضی ملی را وظیفه ای همگانی عنوان و بر حفاظت و جلوگیری از تخریب و از بین رفتن این سرمایه های ارزشمند ملی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.