یاسوج؛

معدوم سازی بیش از ۵۷ تن مواد غذایی فاسد

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: بیش از ۵۷ تن مواد غذایی فاسد در شهرستان بویراحمد، معدوم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  دکتر محسن مرادی از اجرای طرح نظارت وبازرسی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت:طی یکماه گذشته بیش از 57 تن مواد غذایی فاسد در شهرستان بویراحمد، معدوم شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد افزود: با هدف تأمین امنیت غذایی در ماه مبارک رمضان، طرح نظارت و بازرسی با جدیت اجرا شد که به همین منظور 57 تن و 962 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در شهرستان بویراحمد، کشف و معدوم شد.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان، بازرسی از مراکز صنفی نیز از مهم‌ترین اقداماتی بود که با همکاری دستگاه‌های متولی در دستور کار قرار گرفت و در این خصوص 283 مورد بازدید از شیرینی فروشی ها، کارگاه های قنادی و 140 بازدید از واحدهای صنفی عرضه کننده آش و حلیم توسط بازرسان بهداشت محیط، انجام شد.

دکتر مرادی گفت: کنترل و بازرسی کارشناسان بهداشت محیط از مساجد و اماکن متبرکه در ماه مبارک رمضان امسال حدود 204 مورد و همچنین بازدید از مراکز و اماکن عمومی بین راهی حدود 42 مورد بوده است.

وی ادامه داد: تعداد نمونه برداری مواد غذایی مشکوک در آزمایشگاه برای تشخیص سالم بودن و کنترل کیفی آن، حدود 130 مورد در یک ماه گذشته بوده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.