ایرانیان:مطالبات مان را می‌خواهیم، برای اعتراض نیامدیم

سرپرست سابق باشگاه نفت تهران گفت:فقط برای گرفتن حق خودمان به اینجا آمده ایم، نه اعتراض و تجمع، امیدوارم تکلیف این مسئله هر چه زودتر مشخص شود.

رحیم ایرانیان سرپرست سابق باشگاه نفت تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد تجمع مربیان و بازیکنان سابق تیم نفت تهران اظهار داشت:روز گذشته مسئولان اعلام کردند قرار است باشگاه به شرکت بهنام پیشرو واگذار شود و به همین دلیل کادر فنی و بازیکنان سابق تیم نفت تصمیم گرفتند برای دریافت حق و حقوق خودشان در جلوی باشگاه حاضر شوند.

وی درمورد اینکه شنیده می شود،کسی در باشگاه حضور ندارد تا پاسخگوی این افراد باشد،گفت:با توجه به اینکه هنوز برای روشن شدن قضایا به دفتر باشگاه نرفته ایم،مشخص نیست که کسی در باشگاه حضور دارد یا خیر.ما تنها برای گرفتن حق و حقوق خودمان به اینجا آمده ایم، نه اعتراض و تجمع، امیدوارم تکلیف این مسئله هر چه زودتر مشخص شود.فقط امیدوارم آقایان به نتیجه برسند که مطالبات بازیکنان را بدهند.

سرپرست سابق باشگاه نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا واگذاری باشگاه به شرکت بهنام پیشرو صحت دارد یا خیر،اظهار داشت:در واقع مالک اصلی باشگاه شرکت بهنام پیشرو کیش است،دیروز هم طی بیانیه رسمی مسئولان باشگاه به بازیکنان اعلام کردند که باشگاه به شرکت بهنام پیشرو کیش واگذار شده است.به همین علت بازیکنان تصمیم گرفتند برای روشن شدن تکلیف شان در اینجا حاضر شوند.

ایرانیان در پایان خاطر نشان کرد:به هر حال افرادی که در اینجا حضور دارند منتظر هستند تا شخصی پیدا شود و جواب شان را بدهد. در مجموع برای این تیم متاسفم که با آن همه سابقه درخشان به چنین وضعی دچار شده است.حرفی باقی نمانده ولی با اتفاقاتی که رخ داده دل همه نفتی‌ها به درد آمده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار