اینستاگردی؛

توصیه محسن رضایی به رئیس سابق سیا +عکس

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی اینستاگرامش، رئیس سازمان جاسوسی آمریکا را به دوستی با ملت‌ها توصیه کرد.

توصیه محسن رضایی به رئیس سابق سیا +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به اظهارات مایک پومپئو، رئیس اسبق سیا، درباره نفوذ ایران در منطقه مطالبی را خطاب به وی نوشت. رضایی در پستی که در صفحه اینستاگرام منتشر کرد متذکر شد که محبوبیت ایران در منطقه، استعماری و زوری نیست بلکه عاطفی و فکری است. وی همچنین به پومپئو توصیه کرد به جای جنگ و تجاوز به دوستی با ملت‌ها روی بیاورند.

پومپئو در اظهاراتی گفته بود باید جلوی نفوذ ایران در منطقه را گرفت.متن یادداشت محسن رضایی به شرح زیر است:

"نفوذ مردمی
مایک پومپئو، ریس سابق سازمان جاسوسی امریکا در مصاحبه با شبکه MSNBC گفته است: «ایران نفوذی فراتر از شش یا هفت سال گذشته درمنطقه داشته و در همه ‌جای خاورمیانه حضور دارد». ایشان پس از این اظهار نظر گفته كه باید درمقابل ایران ایستاد.

باید از ایشان پرسید كه آيا نفوذ ایران فکری و عاطفی است یا استعماری و زورگويانه ؟ اگر اين نفوذ ، انتخاب خود مردم منطقه است ، شما چرا می خواهید با فکر و انتخاب مردم مبارزه کنید؟ شما اگر از متجاوزان و پادشاهان قرون وسطایی منطقه و تجاوز آنها به کشورهای همجوار حمایت نكرده و صادقانه با تروریسم مقابله کنید، مردم منطقه شما را هم دوست خواهند داشت. ایران همیشه طرفدار صلح ، امنیت و برادری در منطقه بوده است. به شما توصیه می کنیم که به جای جنگ وتجاوز به دوستی با ملتها روی بیاورید".

محسن رضایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار