یزد؛

20 صندوق برای جمع آوری زکات فطریه در اردکان مستقر می شود

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از مستقر شدن 20 صندوق برای جمع آوری زکات فطریه خبر داد.

یدالله مروتی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردکان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت : این پایگاه ها در شهر و روستا آماده جمع آوری زکات فطریه مردم روزه دار شهرستان است.

مروتی بابیان اینکه هم اکنون نیز 132 نفر نیز در قالب طرح اکرام از حمایت مادی و معنوی بیش از 840 حامی نیکوکار بهره مند هستندافزود:مبالغ جمع آوری شده در اولین فرصت بین نیازمندان و محرومان توزیع می شود.

 وی گفت: خدمات فرهنگی این نهاد به مددجویان تحت حمایت از جمله کمک هزینه تحصیلی و شهریه، برگزاری اردوهای متعدد دانش ‎آموزی و دانشجویی با اعتباری بیش از 60 میلیون ریال در سال جاری برای جامعه هدف برگزار شده است.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردکان با اشاره به زیر پوشش بودن سه هزار و 600 نفر در این نهاد خدمت رسان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز بیش از 900 میلیون ریال از سوی حامیان نیکوکار به حساب ایتام واریز شده است.

وی از پرداخت کمک های بلاعوض به مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: در سال جاری مبلغ چهار میلیارد و 217 میلیون ریال به صورت بلاعوض برای تامین معیشت، جهیزیه، امور فرهنگی، بهداشت و درمان، عمران و ساختمان به مددجویان تحت حمایت شهرستان اردکان پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.