سبقت اینستاگرام از اسنپ/ روزانه 250میلیون کاربر از استوری استفاده می کنند

استفاده روزانه 250 میلیون کاربر از استوری اینستاگرام سیر صعودی این شبکه را در استقبال از استوری نشان می دهد.

سبقت اینستاگرام از اسنپ/ روزانه 250میلیون کاربر از استوری استفاده می کنندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق آمار منشتر شده شبکه به اشتراک گذاری عکس و فیلم اینستاگرام پس از رونمایی از قابلیت استوری خود با گذشت حدود یک سال هم اینک 250 میلیون کاربر دارد که از این ویژگی جذاب استفاده می کنند، این در حالی است که اسنپ که طرح اولیه استوری را در اختیار داشت و اینستاگرام آن را کپی کرد روزانه 166 میلیون کاربر فعال دارد.

اینستاگرام اعلام کرده بود تا ماه گذشته میلادی 200 میلیون کاربر از استوری استفاده می کردند اما طی یک ماه گذشته به دلیل جذابیت هایی که استوری داشته است حدود 50 میلیون کاربر دیگر به جمع استفاده کنندگان از این قابلیت اضافه شدند.

اگر تنها به گذشته یک سال پیش اینستاگرام نگاه کنید می بینید که با افزوده شده قابلیت استوری به چه میزان کاربرانش افزایش داشته به خصوص اینکه گفته می شود حدود یک سوم استوری های منتشر شده در اینستاگرام از سوی شرکت های تبلیغاتی است که حداقل یک میلیون تبلیغ کننده هستند.

اینستاگرام در اوت سال 2016 میلادی قابلیت استوری را با کپی برداری از اسنپ چت رونمایی کرد که به کاربران این امکان را می داد تا ویدئوهای زنده و یا عکس های خود را برای تنها 24 ساعت با دیگران به اشتراک بگذارند و پس ازاین زمان پیام به صورت اتوماتیک حذف شود.

تا چند ماه گذشته تنها 150 میلیون کاربر فعال از استوری اینستاگرام استفاده می کردند اما آمار جدید نشان از رشد بسیار خوب استفاده از استوری در بین کاربران فعال داشت به طوری که استفاده از این قابلیت هم اینک به 250 میلیون کاربر روزانه رسیده است.

گفتنی است؛ طبق آمار رسمی اینستاگرام 700 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.