ساری،

مبارزه با استکبار جهانی با محرومیت زدایی

سازندگی و رفع محرومیت بهترین راه مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی مازندران در سپاه کربلای مازندران با تشکر از حضور پر شور مردم مازندران در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم هوشمند بار دیگر ضمن خلق حماسه‌ای شکوهمند با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان کرده و دفاع از مظلوم و مبارزه را با ظالم را فریاد زدند.
وی برگزاری اردو‌های جهادی را در رفع محرومیت‌ها و خدمت به مردم محروم موجب افتخار دانست و افزود: تا زمانی که مردم مشکل دارندو مطالبه دارند همه ما بدهکاریم و امروز کار بسیج سازندگی در راستای برقراری عدالت اجتماعی و توسعه و آبادانی مناطق محروم درخور تقدیر است.
مقام عالی دولت در استان تاکید کرد: اردو‌های جهادی اقدام و عمل بسیج سازندگی در مناطق محروم است و همه دستگاه‌ها هم برای تحقق این امر مساعدت نمایند.
وی گفت: رسیدگی به محرومین و محرومیت زدایی از آرمان‌های مهم انقلاب اسلامی و اردو‌های جهادی هم مظهر حرکت جهادی برای سازندگی و محرومیت زدایی است.
فلاح ترویج فرهنگ کار و تلاش برای سازندگی و عمرانی کشور را یک اقدام انقلابی و جهادی خواند و افزود: خودسازی و سازندگی دو دستاورد مهم اردو‌های جهادی است.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.