یزد؛

چهارمین جشن گلریزان باحضور خیران در مهریز

با کمک خیرین و نیکوکاران مبلغ یکصد و چهل و شش میلیون و نهصدو پنجاه هزارتومان برای آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد جمع آوری شد.

معاون اداره کل سازمان زندان های استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: در استان یزد 163نفر زندانی جرائم غیر عمد وجوددارد و برای آزادی این دسته از زندانیان جرائم غیرعمد25میلیارد ریال اعتبار وکمک خیری وهمکاری افراد خیرنیاز است.

امام جمعه شهرستان مهریز گفت: برگزاری جشن های گلریزان از جمله کارهای بسیار خوب و ارزشمندی است که موجب جذب کمک های خیرین می شود.

حجت الاسلام محی الدینی باتوجه به اینکه دراسلام سفارش زیادی به کمک به دیگران و دستگیری از نیازمندان صورت گرفته اشاره کرد: بدون شک کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خود از کارهای مهم دینی است.

عضو ستاد دیه استان یزد و معاون اداره کل سازمان زندان های استان گفت: در استان یزد 163نفر زندانی جرائم غیر عمد می باشد و برای آزادی این دسته از زندانیان جرائم غیرعمد25میلیارد ریال اعتبار وکمک خیری وهمکاری افراد خیرنیاز می باشد.

سلیمی فرد افزود:شهرستان مهریز دارای 9 نفر زندانی جرائم غیرعمد است که برای آزاد سازی آنان مبلغ 800میلیون تومان نیاز هست که آزادی آنها صورت گیرد و به کانون گرم خانواده خود بازگردند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار