فتاح خبر داد

ثبت نام 270 هزار حامی در طرح محسنین/تمام فرزندان محسنین دارای حامی هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از تعداد 455 هزار نفر از کسانی که برای عضویت در طرح محسنین اقدام کردند، تعداد 270 هزار نفر ثبت نام قطعی شده‌اند.

ثبت نام 270 هزار حامی در طرح محسنین/تمام فرزندان محسنین دارای حامی هستندبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در برنامه تلویزیونی با اشاره به مشارکت بی نظیر مردم در طرح محسنین، اظهار داشت: نیاز ما برای تحت پوشش قرار دادن فرزندان محسنین تعداد ۱۹۳ حامی بود که پس از اجرای برنامه‌های تلویزیونی برای گسترش فرهنگ اکرام ایتام، تعداد ۴۵۵ هزار نفر توسط پیامک برای طرح محسنین اقدام کردند و از این تعداد، ۲۷۰ هزار نفر ثبت نام قطعی شده اند.

وی با بیان اینکه ما بقی افرادی که تا کنون ثبت نام نشده اند به دلیل در دسترس نبودن و یا عدم پاسخگویی تلفن شان بوده است، ادامه داد: با این تعداد ثبت نام شده در طرح محسنین، همه فرزندان محسنین که قبلأ فاقد حامی بوده اند دارای حامی شده و با ادامه این روند به سمت ایجاد دو حامی برای یک از فرزندان محسنین پیش می‌رویم.

فتاح با اشاره به اینکه هم اکنون هر یک از ایتام دارای ۴ حامی و فرزندان محسنین دارای یک حامی هستند، افزود: اقدام مردم برای مشارکت در طرح محسنین حرکت بی بدیل است.

رئیس کمیته امداد خاطر نشان کرد: این طرح در ماه رمضان سال ۹۴ کلید خورد و در سال ۹۵ نیز طرح خوب باشیم و پرداخت صدقه اجرا شد که کار بزرگی بوده است.

وی عنوان کرد: بحث محسنین پس از ماه رمضان نیز ادامه دارد و خیران نیز می‌توانند هم از طریق سایت محسنین و هم بوسیله ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ در این طرح شرکت کنند.

فتاح با بیان اینکه توسط کارشناسان با ۵۵ هزار نفر که قصد شرکت در این طرح را داشتند، تماس گرفته شد، افزود: با انجام این کار‌های خداپسندانه شاهد برکت آن در زندگی خود می‌شویم.

رئیس کمیته امداد حفظ عزت و آبروی خانواده‌های نیازمند را بسیار مهم دانست و تأکید کرد: باید خادم مردم بود و باید با شفاف سازی‌ها و ارایه گزارش مالی، افراد بیشتری را به سمت انجام این کار‌های نیک جذب کنیم.

فتاح در پایان گفت: روند انجام امور کمیته از حالت دستی به سمت الکترونیک شدن پیش می‌رود که این روند باعث اطمینان بیشتر مردم به کمیته امداد و کمک به شفاف سازی بیشتر این نهاد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار