پایگاه اینترنتی اکسپرس گزارش داد:

کره شمالی، ترامپ را با «شمشیر هسته‌ای عدالت» تهدید کرد

در واکنش به تشدید تحرکات نظامی آمریکا در نزدیکی آب‌های کره شمالی، پیونگ یانگ، ترامپ را با «شمشیر هسته‌ای عدالت» تهدید کرد.

کره شمالی ترامپ را با «شمشیر هسته‌ای عدالت» تهدید کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی نزدیک شدن دو بمب افکن آمریکایی به شبه جزیره کره  و اعزام ناوشکن نیروی دریایی این کشور به دریای شرق کره را به شدت محکوم کرد.

پیونگ یانگ اعلام کرد این اقدام ارتش آمریکا با هدف تشدید تحرکات نظامی در منطقه و تلاش برای تجاوز به آب‌های کره شمالی بوده و همین خطر یک جنگ هسته‌ای در شبه جزیره کره را افزایش می‌دهد.

در همین حال، روزنامه «رادونگ سینمن» در گزارشی نوشت: تا زمانی که امپریالیست آمریکایی با اقدامات جاسوسی و مانور‌های نظامی در صدد تشدید بحران در شبه جزیره کره باشد، خطر وقوع جنگ هسته‌ای را نباید نادیده گرفت. تحرکات نظامی خطرناکی که از سوی آمریکا در آب‌های کره شمالی انجام شده نشان می‌دهد خطر جنگ هسته‌ای به شبه جزیره کره رسیده است.

در بخش دیگری از گزارش این روزنامه آمده است: شمشیر انتقام ارتش کره شمالی تیز‌تر از گذشته شده است و تحرکات نظامی آمریکا را با «شمشیر عدالت هسته ای» پاسخ می‌دهد. هیستری بی پروای جنگ هسته‌ای که آمریکا به راه انداخته خود آن‌ها را به نابودی خواهد کشاند.

گفته می‌شود کره شمالی پس از هشدار‌های پاپ فرانسیس مبنی بر تشدید خطر جنگ اتمی تا حد زیادی از فعالیت‌های هسته‌ای و آزمایشات موشکی خود کاسته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار