کرمانشاه؛

سمن‌ها در عرصه‌های مختلف می‌توانند گره گشا باشند

استاندار کرمانشاه گفت: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند در عرصه‌های مختلف گره گشا باشند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اسداله رازانی استاندار کرمانشاه در نشست صمیمی با سازمان‌های مردم نهاد استان افزود: بنده و همکارانم اهمیتی ویژه برای فعالیتهای سازمانهای مردم نهاد قائلیم و ارتقا آمار رشد این سازمان‌ها از ۱۸۵ به ۳۱۵ مورد بیانگر اهمیت این عرصه برای مسئولان دولت تدبیر و امید در استان است.

وی اظهار کرد: تشکیل مجدد و احیای تشکل خانه سمن‌ها و پیگیری اختصاص مکان سازمانی به آن، نشانه اهمیت سمن‌ها برای مسئولان استان است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: فکر می‌کنیم که دولت در تمام دنیای امروز و نتیجه تجارب بشر در عرصه اجتماعی به این نکته رسیده است که دولت‌ها در تصدی امور اجتماعی حضور حداقلی داشته باشد و اداره امور جوامع باید به خود مردم محول شود.

رازانی بیان داشت: جوامعی که در آن دولت بخواهد امور مرتبط با حوزه اجتماعی را کاملا در کنترل بگیرد، دچار نوعی، فساد، عقب ماندگی گسترده و مفرط، می‌شوند.

وی خاطرنشان ساخت: اقیانوس عظیمی از استعداد و توانایی و فرصت در متن مردم وجود دارد که اگر به حرکت در بیاید می‌تواند هر عرصه‌ای را دگرگون کند، اگر جامعه سازوکاری را به وجود بیاورد که امکان استفاده از این توانمندی فراهم شود، قله‌های توسعه را درخواهد نوردید.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.