سعودی‌ها کاروان عمره‌گزار فلسطینی را در صحرای عربستان آواره کردند!

درپی کارشکنی سعودی‌ها در بازگرداندن زائران حج عمره، نزدیک به ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی در صحرای عربستان آواره شدند.

سعودی‌ها کاروان عمره‌گزار فلسطینی را در صحرای عربستان آواره کردند!به گزارش خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به 50 زائر عمره‌گزار فلسطینی که امروز در مسیر بازگشت از مکه مکرمه به اردن در حرکت بودند، پس از آن‌که اتوبوس حامل آنان مختل شد واز حرکت بازماند، در صحرای عربستان گرفتار و آواره شدند.

*کارشکنی طرف سعودی در بازگرداندن عمره‌گزاران فلسطینی به مبداء

خبرگزاری فلسطین الآن نوشت: یکی از زائران فلسطینی گرفتار شده در صحرای عربستان گفت: شرکت مسافربری طرف قرارداد آنان، یک اتوبوس قدیمی را که اختلال و نقص آن در حرکت زائران به‌سمت مکه نیز آشکار بوده، در اختیار عمره‌گزاران فلسطینی قرار داده است.

گفتنی است زائران فلسطینی در ابتدای سفر نسبت به این موضوع اعتراض کرده بودند اما شرکت مذکور اعلام کرده بود که هیچ گزینه دیگری را برای عبور آن‌ها از مرزهای عربستان به اردن نداشته و استفاده از این اتوبوس تنها راه ممکن است.

 

*معطلی 4 ساعته زائران فلسطینی در بیابان عربستان

وی افزود: با گذشت چندین ساعت از معطل ماندن اتوبوس زائران عمره‌گزار فلسطینی در صحرای عربستان، مسافران گرفتار شده در بیابان بیش از 4 ساعت منتظر ماندند تا شرکت طرف قرار داد حج عمره، اتوبوس دیگری را برای بازگشت شهروندان فلسطینی به اردن، در اختیار آن‌ها قرار دهد.

این شهروند فلسطینی گفت: اعلام شد که قرارداد شرکت حج عمره سعودی با نمایندگی‌ آن در فلسطین به‌اتمام رسیده، در صورتی‌که تعدادی از اتوبوس‌ها مدرن بوده‌اند اما به علت مذکور، شرکت سعودی بازگشت زائران فلسطینی را عهده دار نشده است.

در ادامه"زیاد الرجوب" وکیل وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین، با توجه به اظهارات عمره‌گزاران فلسطینی، شکایتی را علیه شرکت حج و عمره سعودی به منظور اجرای تصمیمات قانونی لازم، صورت داده است.

انتهای پیام/

 

گرفتار شدن زائران فلسطینی در بیابان‌های عربستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار