ولی دروی: امیدوارم در آسیا با قرعه خوبی رو به رو شویم

سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان گفت: سطح مسابقات در آسیا بسیار بالاست اما امیدوارم که با قرعه خوبی مواجهه شویم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوانمرتضی ولی دروی سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان بدمینتون کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ، در مورد اردویی که قرار است به میزبانی تهران از 8 تیر برای تیم ملی آغاز شود گفت:  قرار است تا اردویی را برای اماده سازی هرچه بهتر ملی پوشان نوجوانان و جوانان کشورمان از 8 تیر در تهران برگزار کنیم و هدف از ان آماده سازی تیم ملی کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در جاکارتا اندونزی است. 

وی افزود: قرار است تا پس از پایان مسابقات قهرمانی آسیا راهی بلغارستان شویم و در در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان و همچنین بزرگسالان شرکت کنیم .البته هدایت تیم ملی بزرگسالان کشور بر عهده ی من نیست و این تیم به صورت جداگانه راهی بلغارستان می شود. به طور کلی هدف ما از برگزاری این اردو و شرکت در مسابقات آماده سازی برای مسابقات قهرمانی جوانان ایران است که قرار است آبان سال جاری برگزار شود . 

سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان در خصوص این مسابقات عنوان کرد : این مسابقات نخستین مسابقه بین المللی به غیر از مسابقات دهه فجر است که قرار است به میزبانی کشورمان برگزار شود و به همین دلیل اهمیت زیادی برای ما دارد. 

ولی دروی در خصوص سطح مسابقات قهرمانی آسیا و پیش بینی از جایگاه نهایی ایران در این مسابقات گفت: کسانی که با بدمینتون اشنایی دارند می دانند که سطح مسابقات بسیار بالاست اما ما هم در این مسابقات اگرچه مانند دیگر تیم ها نیستیم اما حرف هایی برای گفتن داریم و امیدواریم که با جدول خوبی رو به رو شویم تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم . 

 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار