ایران، رقم زننده یکی از 10 لحظه برتر مسی

10 گل برتر لیونل مسی در تاریخچه حرفه ای اش بررسی شد که گل وی به ایران در جام جهانی 2014 نیز در این زمره قرار دارد.

ایران، رقم زننده یکی از 10 لحظه برتر مسیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سایت گل بهترین لحظات لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا را با 10 گل حساس وی تحت عنوان مقاله ای به نام  لیونل مسی در سن 30 سالگی وبرترین لحظات بررسی کرده که گل این فوق ستاره به تیم ملی فوتبال ایران نیز در این زمره قرار می گیرد.

براساس این گزارش لیونل مسی 28 گل ملی به همراه 568 گل باشگاهی در کارنامه خود ثبت کرده اما 10 گل است که برای این فوق ستاره آرژانتینی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

1- گل لیونل مسی از راه دور در سن 17 سالگی در بارسلونا از روی پاس رونالدینیو به تیم آلباسته همیشه در یاد وی می ماند که به تاریخ اولین روز از ماه می 2005 ثبت شده است.

2-در اولین روز از ماه مارس سال2006 گل از راه دور در بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین برابر کرواسی برای همیشه در ذهن لیونل مسی می ماند.

3-دو گل لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در دیدار ال کلاسیکو برابر رئال مادرید در تاریخ 10 مارس 2007 برای همیشه در یاد وخاطرات هواداران آبی واناری پوشان ایالت کاتالان باقی می ماند.

4-دوازده سال پیش در تاریخ 18 آوریل 2007 لیونل مسی فوق ستاره آرزانتینی بارسلونا گلی به سبک دیه گو مادونا 1986 برابر ختافه به ثمر رساند .

5-در تاریخ 21 مارس 2010لیونل مسی گل زیبایی را به رئال زاراگوزا در رقابت های لالیگا به ثمر رساند.

6-در تاریخ 9 دسامبر 2012 گل لیونل مسی به رئال بتیس  سبب شد تاوی رکورد جدیدی را ثبت کند.

7-در تاریخ 21 ژوئن 2014در حالی که می رفت ایران با تساوی برابر آرژانتین شگفتی ساز  رقابت های جام جهانی شود ناگهان لیونل مسی در لحظات پایانی با گلی که به علیرضا حقیقی به ثمر رساند سبب شد تا این اتفاق رقم نخورد.

8-در تاریخ 6 می 2015 لیونل مسی با گلی که در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در برابر بایرن مونیخ به ثمر رساند سبب شد تا آبی واناری های ایالت کاتالان به فینال این رقابت ها صعود کنند.

9-در تاریخ 30 می 2015 در رقابت های کوپا دل ری یا رقابت های جام حذفی اسپانیا لیونل مسی گل زیبا وحساسی را برابر اتلتیک بیلبائو به ثمر رساند.

10-در تاریخ 23 آوریل 2017لیونل مسی با گلی که در دیدار برابر ال کلاسیکو برابر رئال مادرید به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی کاتالان ها شد وبارقه های امید را برای قهرمانی لالیگا در دل هواداران باریسلونا در سراسر جهان زنده کرد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
متین
۲۳:۴۴ ۰۶ تير ۱۳۹۶
حالا این افتخار داره؟
آخرین اخبار