جام کنفدراسیون ها روسیه-2017

تلاش جوانان یواخیم لو برای رام کردن شیرها / کانگوروها در تقابل با مردان کوهستان

مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون های فوتبال که به میزبانی روسیه برگزار می شود امشب با انجام دو دیدار به پایان می رسد تا چهره دو تیم دیگر حاضر در نیمه نهایی مشخص شود .

به گزارش خبرنگارحوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله مقدماتی جام کنفدراسیون های فوتبال امشب با انجام 2 دیدار در گروه B  این رقابت ها امشب رسما به پایان می رسد تا تکلیف 4 تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شود. در دیدار های امشب به ترتیب تیم های شیلی ، استرالیا و آلمان و کامرون رو در روی یکدیگر قرار می گیرند.   

/////فردا کار شود////ژرمن ها به دنبال رام کردن شیر سرکش / کانگوروها به دنبال رسیدن به جمع 4 تیم برتر

آلمان - کامرون / ‍ژرمن ها به دنبال رام کردن شیر های سرکش 

تیم های ملی فوتبال آلمان و کامرون امشب در آخرین دیدار مرحله گروهی دهمین دوره رقابت های جام فوتبال کنفدراسیون ها رو در روی یکدیگر قرار می گیرند . 

کامرونی ها که پر افتخار ترین تیم قاره سیاه هستند در این جام آنگونه که باید و شاید عمل نکرده اند.شیرهای رام نشدنی که سابقه 3 حضور در جام کنفدراسیون ها و همچنین کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها را در سال 2003 دارند در دو بازی گذشته خود به یک تساوی در مقابل استرالیا و یک شکست در مقابل شیلی دست یافته اند و تنها با یک امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار دارند. 

بسیاری معتقدند که کامرونی ها توان همیشگی را ندارند و نمی توانند در این جام به موفقیت برسند اما نباید فراموش کرد که این تیم به واسطه افتخاراتی که کسب کرده است همواره یکی از خطرناک ترین تیم ها محسوب می شود و در بدترین شرایط هم می تواند نتایج عجیب و غریبی را رقم بزند . مخصوصا زمانی که کامرونی ها همچنان شانس صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را با شکست آلمان دارند. 

در طرف مقابل این دوئل ژرمن ها حضور دارند . شاگردان یواخیم لوو که به عنوان قهرمان جام جهانی 2014 برزیل راهی این رقابت ها شده اند مانند همیشه بازی نمی کنند و به واسطه جوان گرایی که ترتیب دادند هنوز به سیستم دل خواه خود نرسیده اند با این حال آن ها در دو بازی گذشته خود به یک برد ارزشمند در مقابل استرالیایی ها و یک تساوی در مقابل قهرمان آمریکای جنوبی یعنی شیلی دست یافته اند . 

شاگردان لوو حتی در صورت کسب یک نتیجه تساوی هم می توانند راهی مرحله بعد این رقابت ها شوند . 

/////فردا کار شود////ژرمن ها به دنبال رام کردن شیر سرکش / کانگوروها به دنبال رسیدن به جمع 4 تیم برتر
 

شیلی - استرالیا / کار مشکل کانگوروها برای گذشت از سد مردان کوهستان

تیم های ملی فوتبال شیلی و استرالیا امشب باید در آخرین دیدار مرحله گروهی دهمین دوره جام کنفدراسیون ها رو در روی یکدیگر قرار بگیرند . 

استرالیایی ها که به عنوان قهرمان آسیا راهی این مسابقات شده اند در دو دیدار گذشته خود به یک شکست و یک تساوی دست یافته اند و کار نسبتا مشکلی را برای صعود خواهند داشت. کانگوروها که چهارمین حضور خود را در این رقابت ها تجربه می کنند دو بار در سال های 1997 و 2001 به عنوان نایب قهرمانی و سومی این رقابت ها دست یافته اند اما در این دوره از رقابت ها علی رغم بازی خوبی که در مقابل آلمان به نماش گذاشتند نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند. 

استرالیایی ها در حال حاضر مانند کامرونی ها یک امتیازه هستند و در صورتی می توانند به مرحله نیمه نهایی برسند که از سد تیم قدرتمند شیلی که در چند سال گذشته به دو عنوان قهرمانی در آمریکای جنوبی رسیده است بگذرند. 

مردان کوهستان هم در طرف مقابل شرایط جالب توجهی دارند. بسیاری پیش بینی می کردند که شیلی نمی تواند در جام کنفدراسیون ها عمل کرد خوبی داشته باشد و موفقیت این تیم از سال 2014 به بعد یک دوره کوتاه همراه با چاشنی شانس بوده است اما گذر زمان و عمل کرد خوب این تیم نشان داد که شیلی همچنان یکی از زهر دار ترین تیم های آمریکای جنوبی محسوب می شود. 

شیلیایی ها که نخستین حضور خود را در جام کنفدراسیون ها تجربه می کنند توانسته اند در دو بازی نخست خود به یک تساوی و یک برد دست یابند. مردان کوهستان در حال حاضر 4 امتیازه هستند و بخت آن را دارند که در صورت کسب حتی یک تساوی راهی مرحله نیمه نهایی شوند. 

/////فردا کار شود////ژرمن ها به دنبال رام کردن شیر سرکش / کانگوروها به دنبال رسیدن به جمع 4 تیم برتر

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار