سیستان وبلوچستان

برگزاری بیش از 34 هزار نفر ساعت آموزش پیشگیری از جرم

بیش از 34 هزار نفر ساعت آموزش پیشگیری از وقوع جرم برای یگان های امنیتی، انتظامی، سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی پارسال برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان  ،مرتضی تمیزی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان   در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک هفته قوه قضاییه اظهار داشت: همچنین 165 جلسه پیشگیری از وقوع جرم با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی در سیستان و بلوچستان برگزار شده است.


وی بیان کرد: در این جلسات جرائمی که در سطح نیروهای مسلح ممکن است به وقوع بپیوندد با کمک فرماندهان احصا شد.


تمیزی  افزود: تخلفات احتمالی در نیروهای مسلح در کمترین سطح خود است و در این مورد دغدغه ای نداریم.


وی تاکید کرد: پیشگیری از جرائم احتمالی در نیروهای مسلح یکی از مهمترین ماموریت های سازمان قضایی نیروهای مسلح است.


رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان گفت: این سازمان نخستین نهاد در جمهوری اسلامی است که در مقوله پیشگیری از جرائم برنامه های متنوعی برگزار کرده است.


تمیزی اظهار داشت: سازمان قضایی نیروهای مسلح طی چهار برنامه پنج ساله مساله پیشگیری از جرائم را در دستور کار خود قرار داده است.


وی بیان کرد: با وجود اینکه سرویس های اطلاعاتی در مرزهای سیستان و بلوچستان چترهای اطلاعاتی خودشان را پهن کرده اند تا کنون حتی یک مورد شکست اطلاعاتی در استان نداشتیم.


تمیزی  با اشاره به اینکه رعایت قانون مهمترین وظیفه نیروهای مسلح است خاطر نشان کرد: مردم و مسئولان قضایی باید با همدیگر همکاری دوسویه داشته باشند.


رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی گفت: رسانه ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار