مهارت نقاشی پرتره در مقابل آینه+ فیلم

این جوان مهارت بالایی در نقاشی پرتره خود در آینده دارد.

مهارت نقاشی پرتره در مقابل آینه+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آنان که دوستدار رنگ و ترکیب و خلاقیت هستند حتما بخشی از زمان خود را به نقاشی کردن و یا گذراندن دوره های حرفه ای برای آموزش  این هنر صرف می کنند، عده ای دیگر نیز به این حرفه به اندازه ای علاقمندند که ترجیح می دهند برای کشف رمز و رازهای دنیای زنگ و نقاشی به تحصیلات آکادمیک در این حوزه بپردازند.

جذابیت رنگ ها و تکنیک های نقاشی موجب خلق آثاری می شود که ماندگاری آنها گاه به صدها سال می رسد و آثار فاخری می شود در لیست آثار فرهنگی و هنری یک کشور که آیندگان به آن افتخار خواهد کرد.

در کنار تمامی جذابیت های دنیای نقاشی ترسیم چهره و مهارت شبیه سازی یک فرد بر روی بوم در دو بعد موضوعی است که بسیاری علاقه دارند هرچه زودتر آن را فرابگیرند اما ماهر تر این افراد، کسانی هستند که به صورت زنده و بدون داشتن یک عکس از چهره شان نقاشی بکشند.

در فیلمی که نمایش داده میشود جوانی را خواهید دید که از تصویر به هنگام خود در آینده نقاشی می کشد، اما نکته جالب اینجاست که بوم نقاشی وی هم رو به آینه است و وی به صورت معکوس این کار را انجام می گیرد.

نقاشی از سلفی نامی است که کاربران شبکه های اجتماعی برای فیلم برگزیده اند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار