شیراز؛

تخصیص ۷۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی به شهرستان جهرم

فرماندار ویژه جهرم از اختصاص حدود ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی به این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات ۳درصد نفت ‌و گاز و تملک دارایی شهرستان جهرم در سال ۹۶، حدود ۱۲۵ میلیارد ریال است، اظهار کرد: تکمیل طرح ‌های نیمه تمام از اولویت‌ های مهم کاری مسئولان شهرستانی است و اعتبار طرح های بزرگ شهرستان را از محل اعتبارات ملی تأمین کنیم.

صحرائیان با اشاره به اینکه در این فصل از بودجه به هیچ وجه اجازه شروع طرح جدید تا زمان اتمام طرح های قبلی داده نشده است، افزود: اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز امسال نسبت به سال های گذشته چهار برابر شده است.

وی ادامه داد: پارسال سقف اعتبارات از محل ۳ درصد نفت و گاز در حدود ۱۵۰ میلیارد ریال بوده که امسال به ۵۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

صحرائیان بیان کرد: پارسال سقف اعتبارات از محل تملک دارایی استان ۵۹ میلیارد و ۴۰۶ ریال بوده که امسال به حدود ۷۰ میلیارد ریال افزایش یافته که از این دو محل بین دستگاه های اجرایی شهرستان توزیع می شود.

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی نباید متکی به اعتبارات دولتی باشند، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز مناطقی که جزو مناطق محروم نیستند و سر فصلی برای آنها در نظر گفته نشده است نیز از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ تأمین خواهیم کرد.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار