یزد؛

وحدت ملت ایران و امت اسلام مانع توطئه های دشمنان

امام جمعه مهریز گفت: وحدت ملت ایران و امت اسلام مانع توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز   امروز در خطبه های نمازجمعه مهریز از حضور گسترده مردم به رغم گرمی هوا بخاطر شرکت فعال و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و گفت: وحدت ملت ایران و امت اسلام مانع توطئه های دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و مردم مظلوم فلسطین است.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی گفت:مردم قهرمان ایران امروز با حضور حماسی در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس بار دیگر حماسه ای ماندگار آفریدند.

وی ادامه داد: ملت فهیم ایران و مسلمانان امروز در صفی وحدت و یکدل بار دیگر عزم و اراده قوی خود را برای حمایت و همراهی از مردم ستمدیده فلسطین اعلام کردند و نفرت خود را از دشمنان و بخصوص استکبار جهانی نشان دادند.

امام جمعه مهریز گفت: آمریکا و هم پیمانان او همواره به دنبال ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامی و مردم فلسطین هستند بنابراین راه عزت همان مقاوم و ایستادگی است.

محی الدینی گفت: روز قدس تجلی آمادگی امت اسلام و ملت ایران با بهره برداری از تمام ظرفیت ها برای ضربه زدن به کفر و استکبار و رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل غاصب است.

وی به روز اطلاع رسانی و همچنین به عید سعید فطر و مشارکت مردم در عرصه های مختلف مورد نیاز کشور تاکید کرد.
همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس از ابتدای بلوار ولی عصر (عج) شهرستان مهریز آغاز و تا مسجد جامع ولی عصر (عج) بنحو باشکوهی برگزار شد.

امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدسنامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار