یاسوج

خلق حماسه ای دیگر در کهگیلویه وبو یراحمد

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، مردم استان کهگیلویه و بویراحمددر 20 نقطه از این استان همگام با سراسر کشور امروز بار دیگر با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی قدس از استکبار جهانی اعلام انزجار کردند و در حمایت از مردم ستم دیده جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین با مشت های گره کرده شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

دانشجویان، بسیجیان، هنرمندان، اصناف، بازاریان، روحانیون، اساتید، مسوولان و دیگر مردم روزه‌دار با اشتیاق در این روز شرکت کرده تا حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین وهمچنین تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی بار دیگر اثبات کرده و اقتدار، وحدت و انسجام خود را به رخ جهانیان بکشانند.

این راهپیمایی در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از میدان هفتم تیر آغاز و شرکت‌کنندگان پس از عبور از خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان مسجد صاحب‌الزمان (عج)، مقابل مصلای امام خمینی (ع) تجمع کردند.

هرساله با فرارسیدن روز جهانی قدس، صدای مسلمانان از همه جای جهان به گوش می رسد که فریاد یا ایها المسلمون اتحدوا... اتحدو... القدس لنا را سر می دهند که بگویند مسلمانان در کنار هم هستند

امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.