همدان؛

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در استان همدان

مراسم روز جهانی قدس در استان همدان برگزار شد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ همزمان با سراسر کشور مردم استان همدان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی شرکت کردند.

 مردم از اقشار مختلف با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آنها مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکا ، قدس نماد وحدت اسلام است ، القدس لنا ، فلسطین پاره تن اسلام است ، ما مطیع رهبریم ، مرگ بر تروریسم ، مرگ بر صهیونیسم ، نوشته شده است ، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

 با مردم با شعارهای مرگ بر تروریسم ، مرگ بر داعش و حامیان عربی ، آمریکایی و اسرائیلی آنان و قدس آزاد باید گردد از استکبار تبری می جویند و حمایت خود را از مظلومان اعلام می کنند.

 حضور چهره های مختلف از پیر و جوان ، زن و مرد و جوانان و ورزشکاران در راهپیمایی از نکات برجسته این مراسم  است.

مسیر راهپیمایی در شهر همدان از میدان امام خمینی آغاز و پس از عبور از چهار راه خواجه رشید ، میدان شریعتی و خیابان پاسداران تا حسینیه امام خمینی ، محل برگزاری نماز جمعه ادامه داشت.

 نماز جمعه امروز شهر همدان به امامت آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار می شود. پیش از خطبه ها هم سردار فرجی جانشین فرمانده سپاه استان همدان سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/ ش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
خوب بود