مسئله اول/ 65

محسنی اژه‌ای: رژیم صهیونیستی بداند امروز با وحدت مسلمانان، نابود شدنی است

سخنگوی قوه قضاییه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی بداند که دیگر امروز در دنیا جایی ندارد و نابود خواهد شد.

محسنی اژه‌ای: رژیم صهیونیستی بداند امروز با وحدت مسلمانان نابود شدنی است

حجت الاسلام محسنی‌ اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه طی حضور در مراسم روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش گفت: حمله موشکی سپاه پاسخ به هر متجاوز است از رژیم صهیونیستی و داعش گرفته تا عوامل مرتجع آنها در منطقه.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران مقتدر و عزیز ما با این اقدام خود اعلام کرد که اگر هر دشمنی بخواهد نگاه چپی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشد به موقع و با قدرت پاسخ آنها در عمل خواهد داد.

اژه‌ای تاکید کرد: این اقدام تنها گوشه‌ی بسیار کوچکی از اقتدار سپاه بود و به همه مستکبران و کشورهایی که نگاه منفی به ایران دارند فهماند که به هوش باشند، زیرا ما به موقع و با اقتدار پاسخ شما را خواهیم داد.

سخنگوی قوه قضاییه همچنین با اشاره به پیام خود به رژیم صهیونیستی در روز قدس اظهار داشت: صهیونیست‌ها بدانند که عمرشان به پایان رسیده است و این وحدت اسلامی که با ندای امام راحل پایه‌گذاری شده امروز به گوش همه مسلمانان جهان رسیده است و دیگر جایی برای صهیونیست‌های غاصب و رژیم جعلی نه تنها در فلسطین بلکه در هیچ جای دنیا وجود ندارند و بدانند که نابود شدنی هستند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار