یاسوج؛

ابلاغ 4420میلیارد ریال اعتبارات عمرانی کهگیلویه وبویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: افزون بر چهار هزار و420 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی و هزینه ای این استان سال جاری شامل استانی، نفت، تملک و دارایی و بند (و) ابلاغ شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ شورای برنامه ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه به ریاست سید موسی خادمی استاندار، مجمع نمایندگان استان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی برای توزیع و تعیین شاخص های اعتبارات ابلاغی تشکیل شد.

سید موسی خادمی در این نشست اظهار داشت : از این میزان اعتبارات ابلاغی سه هزار و 200 میلیارد ریال بین شهرستان های هشت گانه و فصل های مختلف توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به عدم تخصیص حدود 2 هزار میلیارد ریال اعتبارات ماده 180 در سال های 94 و 95 به کهگیلویه وبویراحمد گفت : بسیاری از طرح های عمرانی اولویت دار استان در قالب این اعتبارات تعریف شده اند که باید برای شتاب بخشی به روند اجرای آنها چاره اندیشی کرد.

خادمی موضوع تخصیص بیش از 2 هزار و 800 میلیارد ریال اعتبارات تخصیصی از محل کمک های فنی و اعتباری در بودجه سال 96 برای استان در کنار یکهزار و 400 میلیارد ریال کمک فنی و اعتباری در سفر رئیس جمهوری را یادآور شد و گفت که به نظر می رسد تحقق و ابلاغ این اعتبارات مشمول زمان زیادی خواهد شد.

بر اساس پیشنهاد استاندار کهگیلویه وبویراحمد و موافقت اعضای شورای برنامه ریزی استان قرار شد که 20 درصد از مجموع اعتبارات عمرانی هر شهرستان در قالب کمک های فنی و اعتباری به طرح های اولویت دار ماده 180 استان اختصاص یابد.

خادمی این میزان 20 درصد در قالب کمک های فنی و اعتباری را افزون بر 155 میلیارد ریال ذکر کرد.

 افزایش 32 درصدی اعتبارات هزینه ای کهگیلویه وبویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد نیز مجموع اعتبارات هزینه ای ابلاغی به استان را افزون بر 850 میلیارد ریال دانست و گفت : میزان اعتبارات بند(و) هزینه ای در استان در بودجه سال جاری نسبت به سال 95 حدود 32 درصد رشد داشته است.

حسن نوروزی ابراز داشت : با این میزان افزایش کسری بودجه در پایان سال جاری برای دستگاه های اجرایی نخواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ظرف سال های گذشته بسیاری از دستگاه های اجرایی برای پرداخت حقوق و دستمزد و رفاهیات کارکنان خود با مشکل روبرو بودند.

وی افزود: سال گذشته بیش از 160 میلیارد ریال کسری بودجه در اعتبارات هزینه ای استان داشتیم.

نوزوزی گفت : بر اساس این میزان اعتبار ابلاغی سهم اضافه کاری هر کارمند اعم از رسمی یا پیمانی در دستگاه های اجرایی مشمول نظام بودجه ای استان حدود چهار میلیون ریال مشخص شده است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.