21 کشته و زخمی در تیراندازی های 15 ساعت گذشته آمریکا

در تیراندازی های پانزده ساعت گذشته در آمریکا ده نفر کشته و یازده نفر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی گان وایلنس آرچیوز،درتیراندازی در شهر ایتاچا در ایالت نیویورک دو نفر زخمی شدند،تیراندازی در شهر راکفورد در ایالت ایلینوی یک نفر کشته برجاگذاشت. در تیراندازی در شهر بنتوود در کالیفرنیا دو نفر کشته شدند.


تیراندازی در شهر الیزابت تاون در کارولینای شمالی یک زخمی برجاگذاشت. همچنین در تیراندازی در شهر سن لوئیس در میسوری دو نفر زخمی شدند؛تیراندازی در شهر میلدگویل در ایالت جورجیا یک کشته برجاگذاشت.


در تیراندازی در شهر سالت لیک سیتی در ایالت یوتا دو نفر کشته شدند. تیراندازی در شهر سنت لوئیس در ایالت میسوری یک کشته و یک زخمی برجاگذاشت؛در تیراندازی درشهر وسترویل در اوهایو یک نفر زخمی شد.


تیراندازی در شهر میلرتون در ایالت اوکلاهما یک کشته برجاگذاشت. در تیراندازی در شهر پالمدیل در کالیفرنیا یک نفر کشته شد،تیراندازی در شهر میامی در فلوریدا دو کشته برجاگذاشت. در تیراندازی در شهر برادنتون در فلوریدا یک نفر زخمی شد. تیراندازی در شهر فلورنس در کارولینای جنوبی یک زخمی برجاگذاشت. در تیراندازی در شهر ایندیانا پولیس در ایالت ایندیانا دو نفر زخمی شدند. تیراندازی در شهر نشویل در تنسی یک کشته برجاگذاشت.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار