اسکار هشت جلسه محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چین، ستاره برزیلی تیم شانگ‌های را به دلیل رفتار غیر ورزشی هشت جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

 به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اسکار، هافبک شانگ‌های SIPG به دلیل ایجاد درگیری در دیدار روز یکشنبه با گوانگژو، از سوی فدراسیون فوتبال چین ۸ جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

در جریان این مسابقه که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، اسکار توپ را تعمدی و با خشونت به دو بازیکن حریف زد و منجر به وقوع درگیری بین بازیکنان دو تیم شد.

به این ترتیب بازیکن سابق چلسی تا تاریخ ۱۳ اوت نمی‌تواند در سوپر لیگ چین بازی کند، ضمن این که باید ۵۰۰۰ دلار نیز  به عنوان جریمه به فدراسیون فوتبال چینی بپردازد.

فدراسیون فوتبال چین با انتشار بیانیه‌ای گفت:" خطای غیر اخلاقی اسکار، که موجب درگیری شدیدی در زمین شد، تأثیر منفی زیادی بر لیگ حرفه‌ای فوتبال چین داشت.

این فدراسیون همیشه به موضوع نظم اهمیت می‌دهد و به شدت تلاش می‌کند تا خطا‌های خشونت آمیز و دیگر رفتار‌های غیرورزشی را ریشه کن کند".

در ابتدا، چینی‌ها نمی‌دانستند اسکار را چگونه مجازات کنند و پس از تشکیل جلسه کمیته انضباطی در روز چهارشنبه، با ارسال نامه‌ای به فدراسیون بین المللی فوتبال از آن‌ها راهنمایی خواستند.
اسکار

۲۱ بازی برای این باشگاه چینی انجام داده، چهار گل به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل داده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار