طبق ادعای استاد الدوحه؛

منتظری از الاهلی رفتنی شد

روزنامه استاد الدوحه ادعا کرد که پژمان منتظری مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان قصد دارد از تیم الاهلی قطر جدا شود.

منتظری از الاهلی رفتنی شدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،این روزها خبرهای ضد و نقیضی درباره پژمان منتظری، مدافع ملی‌پوش کشورمان منتشر می شود، امروز سایت استاد الدوحه نام او را در کنار مجتبی جباری در فهرست بازیکنان جدا شده از الاهلی قرار داد.

استادالدوحه در حالی که در یک خبر جداگانه عنوان کرده بود منتظری پیشنهاد استقلال را نپذیرفت تا در قطر بماند، در گزارشی که مربوط به نقل و انتقالات الاهلی بود،از پژمان منتظری به عنوان بازیکن جدا شده از الاهلی نام برد.

روزنامه استاد الدوحه قطر در گزارش امروز خود نوشت: فعالیت الاهلی در نقل و انتقالات خجالت آور و نا امید کننده بوده و تنها بازیکنی که توانسته جذب کند کیم گوی هیون بازیکن صنعت نفت ایران بوده است.

از مدیریت الاهلی انتظار می رود برای موفقیت در فصل جدید با بازیکنان داخلی و خارجی جدیدی قرارداد امضا کند.

این گزارش می افزاید: پس از جدایی مجتبی جباری و پژمان منتظری دو لژیونر ایرانی الاهلی و رفتن کریستیان مایدانا آرژانتینی و  تمدید نشدن  قرارداد قرضی یاسین الشیخاوی، بازیکن الغرافه و  همچنین عملکرد ضعیف یاسو، لژیونر ساحل عاجلی که یک سال دیگر با الاهلی قرارداد دارد، این تیم  نیاز شدید به جذب لژیونرهای جدید برای پرکردن جای خالی این بازیکنان دارد.

این در حالی است که روز سه شنبه روزنامه قطری الرایه گفته بود مسئولان باشگاه الاهلی قطر قصد دارند مدافع ملی‌پوش کشورمان را در این تیم حفظ کنند.

 منتظری از الاهلی رفتنی شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.