بندرعباس؛

دعوت استاندار هرمزگان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

جاسم جادری استاندار هرمزگان در پیامی از مردم غیور و همیشه در صحنه استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد .


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،در بخشی از این پیام آمده است : آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد تا میعادگاهی برای دفاع از قدس شریف باشد.
در بخش دیگری از این پیام آمده : رهایی قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست، از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی در سراسر عالم گسترش یافته و آزادی خواهان جهان با تبعیت از امام خمینی(ره) در روز جهانی قدس، فریاد آزادی فلسطین را سر می دهند.
استاندار هرمزگان در بخش دیگر پیام خود افزود : حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، مشت محکمی بر دهان تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و جهانی آنان و رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود و جهان اسلام بار دیگر ثابت می کند که مسئله اصلی و اول مسلمانان همچنان دفاع از فلسطین و آزادی قدس شریف است.
جاسم جادری استاندار هرمزگان گفت : راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس، هرساله روحی تازه در کالبد جهان اسلام و آرمان دفاع از فلسطین و آزادی قدس می دمد و باید این راه را تا رهایی کامل سرزمین فلسطین تداوم یابد.
در بخش دیگری از این پیام آمده: از مردم شریف، مومن و روزه دار هرمزگان دعوت می کنم همگام با ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی ، با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد دفاع از فلسطین را به گوش همگان برسانند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: جادری ، قدس ، هرمزگان ، پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.