سنندج؛

تجلیل ازفعالان قرآنی درجشن بزرگ رمضان

ویژه برنامه جشن رمضان در محفل معنوی انسی با قرآن به همراه تجلیل از فعالان قرآنی به همت موسسه قرآنی مردمی ستایش در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان شامگاه چهارشنبه در این آیین معنوی گفت: رمضان ماه تزکیه نفس و تذکر نفسانی است که ان شاءالله همه از فیوضات این ماه عزیز بهره کافی گرفته باشیم.

حجت الاسلام رحیم جعفری با تاکید بر اینکه بایستی در مسیر معنویت رمضان باشیم، عنوان کرد: تعالی و سعادت بشر در گرو معارف اسلامی و آموزه های قرآنی که لازم است همه ما برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

وی به برگزاری جشن رمضان در استان اشاره کرد و افزود: برنامه های جشن رمضان امسال در ۴،۵ استان کشور برگزار شد که کردستان هم یکی از این استان ها بود.

وی ادامه داد: همراه با جشن رمضان برنامه های متنوع زیادی دیده شد که نمایشگاه علوم قرآنی، جلسات تفسیر و خانگی قرآن کریم، جلسات تخصصی قران، محافل جزخوانی، آیین کتابت قرآن کریم، اجرای نمایش خیابانی و برگزاری مسابقات قرآنی برگزار شده است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه کردستان در جز خوانی جز استان های برتر کشور است، گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی در زمینه علوم قرآنی در استان وجود دارد.

در ادامه این مراسم از فعالان قرآنی تجلیل شد و از ۲۷ نفر به مناسبت بیست و هفتیمن روز ماه مبارک رمضان هدایایی اهدا شد.

اجرای برنامه مداحی و مولودی خوانی، تئاتر و قرائت قران توسط قاریان برجسته از دیگر برنامه های این ویژه برنامه قرآنی بود.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.